Dag 11; Orlando allerlei

29 juli 2019 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag zij we gewoon weer verder gegaan met het ophalen van herinneringen. Ons appartement is ook een herinnering want in 2011 verbleven wij in Windsor Hills 202 en dit jaar zitten we in Windsor Hills 302 wat er exact hetzelfde uitziet (alleen een trap meer oplopen). Het ontbijten hebben we gedaan bij....Cracker Barrel. Hier had Shivana in 2011 haar Nederlands-Engels kinderwoordenboekje vergeten, ze wilde nu niet vragen of ze deze nog bij de lost en found hadden bewaard maar ondanks dat smaakt het ontbijt weer ouderwets goed, na het eten hebben de kids op de veranda nog een half potje gedamd. Op de 192 , waar ook Cracker Barrel lag, was het grappig om te merken dat veel van de landmarks hier Shivana nog bekend voorkomen van toen zij nog klein was, zoals de souvenier shop met de grote tovenaar en de souvenier shop met de zeemeermin. Omdat we toch wat spulletjes nodig denken te hebben in ons apartementje zijn we boodschapjes gaan doen bij Walmart, deze Walmart is echt super groot en het duurde dus ook niet lang voordat we elkaar kwijt raakten, hierdoor duurde alles wat langer dan gepland maar uiteindelijk vonden we elkaar weer en hebben we gekocht wat we nodig hadden. Weer terug in Windsor Hills zijn we even lekker een verkoelende duik gaan nemen in het zwembad. Ger is daarbij ook nog van de glijbanen gegaan. Toen we genoeg hadden gezwommen hebben we de auto gepakt om in een half uur af te reizen naar Winter Garden Village, hier hebben we een paar uurtjes geshopt waarna we hebben gegeten bij the Big Easy, een New Orleans restaurant dat op ons na vrijwel leeg was, gelukkig was dat geen voorteken voor het eten want dat was wel lekker. Na het eten zijn we weer naar de film gegaan omdat dit ons gisteren zo goed was bevallen, nadat we eindelijk onze consumties hadden (door het nglemer-gezin voor ons duurde dit een eeuwigheid) kwamen we precies op tijd de zaal binnen, stoel gelijk weer in ligstand en genoten van Spiderman Far From Home. Na de film reden we nog een rondje International Drive, waarbij Ennie en mij vooral opviel hoe erg deze is veranderd ten opzichte van 1999 en zelfs ook 2010, de projectontwikkelaars hebben hier zeker niet stil gezeten. Gereny wel want al gauw hoorden we hem snurken achterin de auto, voor ons het teken om huiswaarts te keren. Door een onbedoeld bezoek aan WDW duurde dit een kwartier langer dan nodig maar we kwamen tenminste ongeschonden weer thuis aan, om gelijk weer lekker ons KINGSIZE bed op te zoeken.