Dag 12; Premium outlet malls Orlando

30 juli 2019 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Vandaag een rustige dag. Op de planning staat shoppen. We zijn niet zo vroeg opgestaan en we hebben het rustig aan gedaan. Nog even ontbijten bij Golden Corral. Dat vinden de kids altijd leuk zo vertrouwd. Na het ontbijt zijn we eerst naar de Premium outlet mall bij de International drive geweest. We hebben flink geslenterd maar niet veel geshopt. Hier hebben wij tot 16.00 uur gewandeld en zijn hierna naar de Premium outlet mall bij Sea World gereden. Deze is een verlengde van de vorige Premium outlet mall. Alleen Gerold heeft hier gescoord bij Gap. Na een uurtje wandelen zijn we naar ons apartement gereden om ons klaar te maken voor ons dineetje bij Jiko the cooking place, een restaurant bij een van de Disney hotels. Bij het hotel, Animal Kingdom Lodge, is er uitzicht naar de dierentuin. We waren ruim op tijd bij het restaurant dus zijn we even naar de tuin geweest om een kijkje te nemen bij de dieren. De sfeer in het restaurant was afrikaans. Dus we werden ook ontvangen door een gastvrouw gekleed in afrikaanse kleding. Er was live muziek en als voorgerecht kregen we afrikaanse brood met verschillende soorten tapenades. Het diner was geslaagd en we hebben heerlijk gegeten. Van de hele dag slenteren en shoppen merkten we dat we na ons heerlijk diner toch moe waren en geen zin meer hadden om het avondprogramma te eindigen met Downtown Disney. Dus zijn we maar naar ons huisje gereden en lekker ons bedje ingekropen.