Dag 13, Woensdag 25 juli, shoppen in Memphis

26 juli 2018 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Hallo allemaal, vandaag ontbeten we simpel in het hotel, nou ja simpel....? Na dit ontbijtje reden we gelijk naar de mall waar we de dag echt begonnen met warme donuts van Krispy Kreme en ijskoffie. Daarna liepen we meteen naar Guess waar papa,mama en shiv zijn geslaagd. Toen we wilden afrekenen kwamen we erachter dat er kortingsbonnen waren dus die gingen papa en ik toen halen, nu konden we lekker shoppen met korting. Omdat ik nog niks had gekocht gingen we naar GAP waar ik een mooie trui heb gekocht en naar Lids om een pet te halen. Ook wilde mama even kijken in Dressbarn en Shiv wilde in een klein winkeltje daarnaast waar ze een leuk broekje heeft gescoord. Na een tijdje hadden we al veel tassen dus die brachten we naar de auto. Shiv en ik wilden ook naar Nike maar toen we daar naar toe liepen kwam papa er achter dat we de kortingsbonnen in de auto waren vergeten dus mama en papa gingen die weer halen terwijl Shiv en ik al bij Nike keken. Toen papa men mama ook bij Nike waren heeft papa een mooie schoen gevonden voor het joggen in Nederland, die hij toen ook heeft gekocht. Na dat ochtentje geshopt te hebben hadden we allemaal honger dus hebben we wat Mini dogs bij Auntie Anne's gehaald. Maar na het lunchen waren we nog niet uitgeshopt want we wilden nog naar Tommy Hilfiger en Michael Kors waar mama een tas met heeeel veel korting heeft gekocht, maar daarna was het shoppen voor vandaag wel genoeg, dus toen liepen we naar de auto om naar het avondeten bij het fried chicken restaurant Gus World Famous Chicken te rijden. Toen we aankwamen was het heel druk maar gelukkig stond er geen rij dus konden we meteen zitten. Wat het leuke is bij Gus is dat je zelf je stuk kip uit mocht kiezen dus wat neemt de familie Badloe? Een poot en een dij natuurlijk. Ook had papa gefrituurde groene tomaat besteld  maar dat vond ik echt niet lekker. Na het smullen van onze goddelijke gebakken kip wilde we nog een stukje warme zoete aardappeltaart proeven, die net als de kip heel erg lekker was. Toen we kort na het eten weer aankwamen in het hotel wilde papa en ik nog een lekkere duik in het zwembed nemen, na die duik zijn we naar onze kamer gegaan om heerlijk onze nieuwe spullen in te pakken en daarna in slaap te vallen.

1. Jacintha:
    26 juli 2018