Dag 14; Volcano Bay

1 augustus 2019 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Hola allemaal Gereny hier. Vandaag stonden we vroeg op om naar Volcano Bay te gaan. Ons ontbijtje was een simpel kommetje fruitloops in ons appartement. Daarna zijn we meteen vertrokken naar Volcano Bay. Daar zijn we met een busje van de parkeerplaats naar het park gebracht. Bij de ingang kregen we een tapi tapi (een soort horloge) waarmee je bij elke waterglijbanen kon kijken hoe lang de rij duurt. Als eerst zochten we een plek in het park waar we konden zitten. Daarna  gingen we het park verkennen en gingen we met z'n vieren in twee leuke waterglijbanen. Na deze waterglijbanen gingen we in de langere en snellere wildwaterbaan er naast. In de volgende twee wildwaterbanen moesten we met z'n twee personen in een band dus shiv en ik gingen samen en mama en papa gingen samen. Hierna gingen we in een soort rivier waar je met de stroming werd mee gevoerd. Na een tijdje kwamen er hoge golven. Hierna gingen Shiv, papa en ik in een watercoaster waar je met een bootje steeds om hoog gleed. Na deze watercoaster gingen we lunchen. Ik had een hele lekkere burger en we hadden een beker gekocht die we steeds konden refillen. Na het eten gingen Shiv en papa slapen en mama en ik gingen naar het golvenbad. Nadat Shiv en papa uitgerust waren ging mama chillen en gingen Shiv, papa en ik in een grote blauwe waterglijbaan deze was heel leuk want je viel een soort van naar beneden in een gat. Na deze glijbaan wilden we naar Een waterglijbaan in de top van de vulkaan van het park. Shiv en ik durfden niet maar papa wilde heel graag dus ben ik met papa gegaan en is Shiv weer terug gegaan. Toen ik aan de beurt was moest ik in een soort cabine staan en dan gaat de grond onder je weg waardoor je rechtstreeks naar beneden valt. Tijdens de vijf seconde naar beneden vallen dacht ik dat ik dood ging want er kwamen allemaal water in mijn neus en mond. Hierna moest ik nog wachten tot papa er ook uit was en gingen we Shiv zoeken. Shiv zou op ons wachten op de plek waar we uit de glijbaan kwamen maar daar was ze niet dus gingen we verder lopen door het park en toen kwamen we haar tegen. Hierna gingen we weer in de wildwaterbaan maar dit keer stikte ik van al het water dat in mijn neus kwam. Uiteindelijk is alles goedgekomen en gingen we nog samen in het golvenbad. Mama was uiteindelijk ook al wakker dus gingen we met z'n vieren naar een glijbaan. In deze ging mama niet mee maar papa en Shiv wel. Deze glijbaan was niet heel bijzonder maar op het einde viel je in het water. Opeens begon het te regenen dus gingen we ons omkleden om naar Disney Springs te gaan. In disney springs heb ik een mooie mok gekocht en we hebben gezocht naar een Disney kerstbal maar we konden geen mooie vinden. Hierna hebben we nog even gewandeld en in winkeltje gekeken en darna gingen we eten bij Bahama Breeze. Ik had een heerlijke steak en aardappel puree. Na het eten zijn we naar het appartement gegaan om lekker in ons betje te ploffen en uit te rusten van onze zwemdag.