Dag 19; Volcano Bay......revisited

6 augustus 2019 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag zouden we naar Kelly Park gaan, maar omdat:

A: je voor Kelly Park heel vroeg op moet staan omdat je anders kans hebt dat het park vol is

B: wij geen zin hadden zo vroeg op te staan

C: we nog een dag op onze 5 dagen Universal toegangskaart over hadden

Hebben we last minute besloten om niet naar Kelly Park maar om weer naar Volcano Bay te gaan. Jammer van die koelbox die ik speciaal gekocht had voor Kelly Park :(.

We waren ook pas tegen 11 uur in het park waar we een paar hele ongewone attracties hebben gedaan, quizvraag, welke attractie hebben we echt gedaan:

1: Lose yo mama/wife

2: Style your hair with bird shit

3: Keep your lunch dry & your clothes wet

4: Bonus: mag niet er in vanwege overgewicht

Antwoord: alle vier.

De eerste attractie was dus Ennie kwijtraken, toen we naar onze eerste slide liepen was ze ineens weg, gelukkig hebben de kids en ik een geslaagde reddingsactie op touw gezet waardoor ze haar snel weer hadden gevonden, we waren blij dat we nu eindelijk een slide konden gaan doen en dat Ennie niet met haar hoofd op een pak melk hoeft. Na deze slide hebben we heerlijk een paar rondjes getubed (drijven op een band) en zijn we in de wildwaterbaan geweest. Toen was het alweer tijd om te gaan eten. Tijdens het halen van de lunch begon het onzettend hard te regenen, zo hard dat we al het eten moesten afdekken om niet met Mac and Cheese-soup bij de kids aan te komen. Zij waren de refill-beker gaan halen bij onze spullen. Zo slim als wij waren met het afdekken van eten voor de regen, zo slim waren zij niet met onze spullen afdekken, toen wij later die middag terug kwamen bij onze plek waren al onze kleren helemaal natgeregent, helaas hadden de kids er dus niet aan gedacht om alles goed af te dekken. Wat er ook tijdens de lunch gebeurde is dat Gereny werd gezegend door een vogel van boven, precies op zijn hoofd. Uiteraard was hij hier niet heel gelukkig mee maar goed, men zegt dat het geluk brengt toch....? Na de lunch heb ik een een kort hazenslaapje gedaan om daarna met Ger nog wat slides te doen. Uiteraard hebben we de watercoaster nog een keer gedaan en daarna heeft Ger mij verbaast door twee enorm snelle slides te willen doen, waarbij de bodem onder je wegvalt. Zeker had hij de smaak te pakken na de vorige keer, ik vond het ook leuk maar de trap naar boven die beviel mij minder goed, toch eens iets aan mijn conditie gaan doen...de slides waren het gelukkig meer dan waard on de klim te maken!!! Toen Ger en ik in een slide met matjes wilden werd ik zowaar geweigerd, dit omdat het max gewicht voor deze slide 68 kilo was, confronterend hoor, Ger is toen ook maar niet gegaan. Hierna hebben we Ennie en Shiv wakker gemaakt en zijn we gaan douchen. Omdat Ennie na de regenbui geen droog kledingstuk meer over had hebben we haar naar huis gebracht om om te kleden. Na het omkleden zijn we nog even naar Davenport gereden voor een bliksem (en donder)bezoek aan Ross. Morgen verlaten we ons appartementje en gaan we onderweg eerst naar.....Seaworld!!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade