Dag 2; Venice Beach, Florida

20 juli 2019 - Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Faka mensen, Shiv is back. Ik ga jullie vertellen over vandaag. Nou de dag begon niet zo denderend. Niet per se genoten van het hotel ontbijt, het was niet vies, maar wel te eten. Na het ontbijt zijn we naar Venice gereden. Toen we aankwamen waren nog niet alle winkeltjes geopend maar het was een schattig dorpje. De ijssalon in tegenstelling tot de meeste winkels was wel open. Gereny en ik gingen dood van de hitte dus we besloten een ijs(je) te halen. Ik met mijn domme hoofd heb bijna de grove fout gamaakt om 2 bolletjes te nemen (in Nederand zouden dat 10 bolletjes zijn) maar gelukkig heeft de lieve medewerkster mij op tijd gewaarschuwd en hield ik het bij 1 bol. We hebben allebei gesmuld van ons ijsje en ondertussen waren de winkeltjes ook geopend. Grappig was dat het in Venice nu kerst is, dus er reed steeds een busje langs met de kerstman erin (met 32 graden, gekke amerikanen) Nadat we het een en ander aan snuisterijen hebben gekocht in de winkeltjes zijn we naar het strand gelopen. Hier hebben we even gezwommen in het prachtige heldere blauwe water van Venice Beach. Wat hebben we dit gemist zeg. Heerlijk weer, mooi water en lekker snel opdrogen als we het water uit zijn. Toen we genoeg hadden van het zwemmen zijn we terug gelopen naar de auto om naar de lunch te rijden. Bbq is wat op de planning stond. Mama en ik zijn niet zo van de barbeque maar we hebben allebei gesmuld van de brisket en mais, Gereny smulde vooral van zijn baked potatoe. Ook hebben we even een praatje gemaakt met de eigenaar van het restaurant die uit Dallas kwam, altijd gezellig! Na het eten reden we door naar Fort Myers, hier zouden we naar de winterverblijven van Thomas Edison en Henry Ford gaan kijken...of nee toch niet. Door het onweer hebben we dit maar geskipt. Dan maar meteen inchecken bij ons volgende verblijf. Google maps stuurde ons naar een school. Dat kan niet kloppen toch? nee, we waren verkeerd gereden. We cirkelden steeds rondom onze bestemming en hoe close we ook kwamen, het hotel zelf zagen we allemaal niet. Na een half uur zoeken, een half uur lang de verkeersde afslagen genomen te hebben en na een half uur met elkaar gediscuseerd te hebben waren we eindelijk bij ons hotel aangekomen. Eenmaal in de kamer bleek het dat er een handdoek te weinig was. Dit gebeurt wel vaker in Amerikaanse hotels dus geven we dit hotel als handdoek score een - - Ons vorige hotel gaf er gelukkig wel genoeg, een dikke + + dus. Na onze spullen gedropt te hebben in de kamer, gingen we even kijken bij een mall dihtbij. Ik weet dat ik eigenlijk niks zou kopen deze vakantie maar kennen jullie me inmiddels nog niet? Ik heb twee broeken gekocht maar hey, mama, papa en Ger hebben ook dingen gekocht so don't blame me. Na het shoppen zijn we gaan avondeten. Hiervoor zijn we naar het Fort Myers strand gereden om te gaan eten bij Nervous Nelly. Hier hebben we heeeeeerlijk vis gegeten. Ik had de meest lekkere lobster mac n cheese. Doe maar duur (wink, wink)  Ik weet niet van mama, papa en Ger hoor, maar ik was echt dood na het eten.Ik dacht dat we na het eten in ons bedje gingen ma da was nie. We gingen nog op die pier kijken, en in de winkeltjes in de buurt. Maar daarna was ik ook echt bekaf en de rest volgens mij ook want nadat we klaar waren zijn we naar ons hotel gereden om allemaal die gekke sprint naar ons bedje te zetten...Nee prank. We moesten nog douchen, en wat bleek? Die mensen waren nog een baddoek vergeten. We hadden dus 2 handdoeken voordat we in checkten en 3 handdoeken nadat we er om nog een hadden gevraagd. Ik moest met mijn dooie hoofd beneden bij de lobby NOG een handdoek vragen. Hoezo geven ze 2 handdoeken als we een kamer voor 4 personen boeken?! Anyway, after it was done, ging ik eindelijk douchen en slapen!