Dag 2, Zaterdag 14 juli 2018, Chicago

15 juli 2018 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Faka mensen. Shiv is back and better than ever! So vandaag heb ik lekker uitgeslapen (soort van). Ger en ik hadden totaal geen last van jetlag. Mama en papa hadden er wel last van. Dus, toen we wakker werden hadden we allemaal honger. We zijn naar Denny's gelopen om daar lekker te ontbijten. Ik had american pancakes met bacon and eggs. Papa had hetzelfde als ik want zoals jullie weten wordt ik altijd en overal genakt (ik ben gewoon een trendsetter). Mama had een omelet en Ger had een chicken fried steak. Onze waitress was erg geïnteresseerd in ons en vroeg waar we vandaan komen. Mama vertelde over onze afkomst en dat Ger en ik een mix zijn, waarop de vrouw zei: "that's okay with me, I love Brown people. At least you're not White" en die opmerking heeft echt mijn dag gemaakt. Die vrouw is echt een savage. Nadat we de vrouw een dikke fooi hebben gegeven (waar ze enorm blij mee was) zijn we weer naar het hotel gelopen. In de lobby was een groot scherm waar we een gedeelte van de wedstrijd België-Engeland hebben gekeken. Hierna werd er een taxi voor ons gebeld die ons naar het volgende hotel zou brengen. De chauffeur was een vriendelijke spraakzame man, en hij heeft lekker met papa en mama gesproken over van alles en nog wat. Toen we eenmaal in de stad waren stond ik versteld van alle wolkenkrabbers. Nog leuker was dat ons hotel MIDDEN IN DE STAD LIGT! Echt er midden in. Dus dichtbij alles. Nadat we de koffers hebben uitgepakt zijn we de stad gaan verkennen. Het viel me op dat Chicago enorm lijkt op New York. Het enige verschil is dat Chicago schoon is en New York niet. Papa heeft me enorm verrast toen we opeens voor Ross stonden. Ik was echt immens blij. Zoals jullie misschien wel weten is mevrouw Shivana een soort van verslaafd aan Ross dress for less. Ik voelde me weer helemaal thuis;) Ik heb wel met mezelf afgesproken dat ik niet mijn geld de eerste paar dagen al ga opmaken dus ik heb alleen een broek en een rok gekocht. Ger had een t shirt, sokken en een portemonnee gekocht. Mama heeft meteen drie schoenen gescoord en papa had precies niks voor zichzelf gekocht. Na weer even in de klerenhemel geweest te zijn, hebben we Frozen yoghurt gehaald. We hebben de hoofdprijs betaald terwijl het niet eens zo lekker was #zonde #fail #waste #greedy. Na dit ijsje zijn we naar het Millennium Park gelopen. Hier hebben we wat foto's gemaakt. In dit park stond de beroemde Bean van Chicago. Natuurlijk hebben we hier ook wat foto's gemaakt. Na onze fotoshoot zijn we naar Grant Park gelopen. Hier staat de fontein van Married with children. Deze bezienswaardigheid zei mij niets maar papa en mama duidelijk wel. Ze waren heel enthousiast om deze fontein te zien en zongen luidkeels de intro-song van de serie. Via dit park zijn we langs het water naar het restaurant gelopen waar we in de avond zouden gaan eten. het was een 45 minute walk en damn, wat deden mijn voeten pijn van het lopen. Mijn chicken Wings hebben veel goedgemaakt want ik heb er echt van gesmuld. Iedereen behalve ik had een burger. Papa heeft eerlijk toegegeven dat mijn Wings lekkerder waren dan zijn burger en Ger en mama waren ook niet per definitie weg van hun burger. Toen we klaar waren met eten werd ik intens ongelukkig om het feit dat we ook weer 45 minuten terug moesten lopen naar het hotel. Gelukkig is de terugweg altijd korter dan de heenweg en zijn we allemaal levend (maar wel doodmoe) aangekomen in het hotel. We zijn allemaal maar snel in ons bedje gekropen om onze oogjes te sluiten en heerlijk te dromen.