Dag 21; Bush Gardens

8 augustus 2019 - Tampa, Florida, Verenigde Staten

Hoi allemaal Gereny hier, Ik ga jullie vandaag vertellen over onze laatste dag. We stonden ongeveer om negen uur op, daarna zijn we in ons hotel gaan ontbijten. Na ons ontbijt zijn we naar Bush Gardens vertrokken. In Bush Gardens begonnen papa, Shiv en ik met een leuke achtbaan de Cheetah Hunt. Naast deze achtbaan was er een cheetah verblijf. De cheetah heeft ons ook nog even laten zien hoe hard hij kon rennen. Dat was heel interessant. Hierna zijn we naar Montu gegaan deze achtbaan was ook heel leuk. Na Montu gingen we met de trein naar een andere gedeelte van het park, onderweg kwamen we allemaal dieren tegen zoals, Zebra's, Giraffes en witte antilopen. In het andere gedeelte zijn we meteen door gegaan naar Sheikra, dit is de leukste achtbaan van het park want hij was heel stijl. Tijdens de achtbaan was Shiv flauw gevallen van de hitte, dus zijn we snel wat gaan drinken. Daarna zijn we naar een dieren show gegaan (lekker binnen in de airco). Deze was heel grappig. Na de show wilde we eten maar onderweg kwamen papa en ik een achtbaan tegen waar we nog in wilden, Shiv ging deze keer niet mee omdat ze nog moest bijkomen van Sheikra. De achtbaan was heel apart want je ging drie keer heel hard over het zelfde stukje twee keer achteruit en een keer vooruit. Mama en Shiv waren al op ons aan het wachten om te lunchen Shiv en ik hadden samen spareribs gedeeld en mama en papa hadden van alles en nog wat. Na het lunchen zijn we met z'n vieren in een wildwaterbaan geweest. We wilde niet nat worden maar dat is niet zo goed gelukt want we waren allemaal (WEER) helemaal doorweekt. Als laatst wilden we nog in een groene achtbaan de Kumba. We wilde voor zitten maar die rij was heel lang dus hebben we een tijdje in de rij gestaan voor de voorste plek. Toen we eindelijk aan de beurt waren kwam er een gehandicapte jongen aan met zijn ouders dus mocht hij voor. Nadat hij klaar was dachten we dat wij eindelijk aan de beurt waren maar toen was er op eens een probleem met de baan waardoor we weer niet konden omdat de achtbaan dicht ging. Uiteindelijk zijn we naar een zang show gegaan want het wachten duurde te lang. Na de show was Kumba weer open en konden we er eindelijk in, maar dit keer wilde we niet voor zitten want dan moesten we weer lang wachten. De achtbaan was niet echt leuk want hij was helemaal niet zo soepel. Het begon ook al een beetje te miezeren dus zijn we nog even bij de krokodillen en schildpadden gaan kijken en daarna zijn we weg gegaan. Papa had gereserveerd bij Columbia dat is een spaans restaurant. Shiv en ik hadden een heerlijke paella gedeeld, papa had kip met lekkere rijst en mama had vis. Na het eten zijn we nog gaan wandelen door de gezellige straat waar het restaurant was en we hebben een Tampa magneet gehaald. Daarna zijn we naar het hotel gereden en daar hebben we alle koffers in gepakt want morgen vertrekken we weer naar huis.

Mijn top 5 achtbanen van de vakantie is:

1. Hulk (Islands of Adventure)

2. Hagrits motorbike adventure (Islands of Adventure)

3. Cheetah Hunt (Busch Gardens)

4. Mako (Seaworld)

5. Sheikra (Bush Gardens)