Dag 27, Woensdag 8 augustus, De laatste shopdag

10 augustus 2018 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Faka mensen, Shiv hier voor de laatste keer. Vandaag is onze laatste shopdag. Na het walgelijke ontbijt in het hotel zijn we meteen naar de mall gereden. Ik zou niks kopen vandaag vanwege het ruimte gebrek in mijn koffer en het geld gebrek in mijn portemonnee maar je kent mij toch, Shivana kan niet naar een mall gaan zonder iets te kopen dus ja, ik ben terug gekomen met spullen. Ik heb dezelfde schoenen gekocht als papa toen hij dezelfde leeftijd had als ik (Nike 180) Ook gereny heeft mooie schoenen gekocht. Aangezien Ger en ik niet echt van veel geld meer waren voorzien hebben we medemogelijk gemaakt door opa toch onze mooie schoenen kunnen kopen (shoutout naar opa) In de mall hebben we pizza geluncht aangezien Gereny en ik al een week zin hadden in pizza (dat wordt Fratelli als we terug zijn) We hebben bij Sbarro gegeten en aangezien ik doodging van de honger heb ik er erg van genoten. Papa heeft al zijn spullen kunnen kopen in deze mall en daar is hij erg blij mee. Na deze mall zijn we naar de overkant van de mall gereden naar Marshalls, Ross en Bealls. Hier hebben mama en ik nog wat spulletjes gehaald en hierna zijn we naar het hotel gereden om ons klaar te maken voor ons chique etentje in Chama Gaucha. Dit is een Brazilliaans steakhouse waar we vorig jaar ook zijn geweest. Door onze eerdere ervaring wisten we dat ze hier heerlijke garnalen en heerlijke filet mignon hadden. We hebben hier dit jaar weer heerlijk van gesmuld. Na het eten hebben we met z'n viertjes nog een flan gedeeld en daarna moesten we nog terug lopen naar het hotel. Aangezien het regende zijn we niet gelopen maar gerend. Niet zo fijn. Toen we eenmaal in de hotel kamer waren aangekomen zijn we zeker niet gaan slapen. We hadden namelijk enorme kofferstress. Niet alleen hebben wij obesitas gekregen van al het lekkere eten, onze koffers hadden ook obesitas gekregen van al onze nieuwe kleren. Na een soort van alles op gewicht te hebben gekregen zij we gaan slapen om te dromen dat onze koffers mee mogen naar Nederland.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl