Dag 3; Sanibel Island, Florida

21 juli 2019 - Fort Myers Beach, Florida, Verenigde Staten

Vandaag waren wij alweer vroeg uit de veren om gelijk de auto in te stappen, in ongeveer 15 minuten gingen we naar Sanibel Island. Hierbij reden we een prachtige route over een hoge tolbrug die Sanibel Island met het vaste land verbindt. Langs de route zagen we veel strandjes en vissers. Eenmaal op het eiland gingen we ontbijten bij Sanibel Cafe. Leuk hier was dat alle tafels gedecoreerd waren met schelpen. Ook het ontbijt zelf was smakelijk. Na het ontbijt reden we door naar het strand, hier hebben we maar liefst 2 uur doorgebracht met zwemmen, spartelen, zonnen en schelpen zoeken, het eiland staat bekend om de bijzondere schelpen die je er kan vinden en als je rondrijdt zie je ook de ene schelpenwinkel na de andere. Na het zwemmen zijn we lekker gaan douchen en omkleden om weer terug te rijden naar het vasteland. Weer in Fort Meyers zijn we eerst een snelle lunch bij Publix gaan halen (fried chicken) en daarna zijn we gaan mini-golfen bij Castle Golf, het thema hier was zoals de naam al zegt kastelen, draken en ridders..........en wat waren we allemaal fanatiek zeg. We hebben ons lachend, vloekend, gierend, en zwetend van baan naar baan langs het hele parcour tot aan de laatste hole gevochten. Het was hierbij tot de laatste seconde spannend want we waren allemaal ongeveer even slecht. Uiteindelijk is er toch een winnaar uit de bus gekomen en zijn naam begint met dezelfde letter als diegene die vierde is geworden.......of heb ik nu toch teveel gezegd? Na het midgetgolfen waren we allemaal weer plakkerig dus zijn we terug gegaan naar het hotel. Hier zijn Ennie en Ger nog lekker een duik gaan nemen in het zwembad, ondertussen een wasje draaiend in de laundry. Ze waren amper terug op de kamer toen het ontzettend hard begon te regenen. Helaas moesten we er nog uit voor het avondeten. Maar niet voordat we eerst een uurtje zijn gaan winkelen. Daarna reden we door naar Fords Garage, een burgerrestaurant gethematiseerd als oude Ford Garage, met echte auto's boven de bar, de spoelbakken waren Ford banden, de servetten waren poetsdoeken, de waterkranen waren benzineslangen en de burgers waren goddelijk. Enige nadeel was dat het hier erg koud was, wat kwam omdat we onder een airco zaten. Helaas kwamen we hier pas achter toen we al weg gingen :( . Na het eten terug naar het hotel om ons weer op te laden voor de dag van morgen.