Dag 8; Wynwood Walls & Ocean Drive

26 juli 2019 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

fawaka mensen. Vandaag zijn we de dag niet begonnen met ontbijt maar zijn we meteen naar onze eerste bestemming gereden. Toen we er bijna waren zagen we het al aan alle gebouwen die prachtig beschilderd waren met wallpaintings. Eenmaal aangekomen bij de Wynwood Walls hebben we meteen wat fotootjes geschoten met de kunst op de muren. Ook hebben we wat souvenirshops bezocht en dat was maar goed ook want eenmaal in de winkel begon het keihard te regenen. Gelukkig hadden we alles al gezien maar we hadden nog lang niet alle muurkunst in de rest van de wijk gezien. Jammer genoeg zijn we daar niet meer aan toe gekomen door het weer. We zijn door de regen terug gelopen naar de auto maar toen het nog harder ging regenen zijn mama en ik onderdak gaan zoeken. Papa en Ger (de ''mannen'') zijn toen in de regen, de auto gaan halen, die een straat verderop stond. Toen we in de auto zaten en ons geen zorgen meer hoefden te maken over de regen kwamen er wel een andere zorg naar boven. Wij hadden namelijk nog niks gegeten de hele dag, dus onze maagjes voelden ondertussen als een pannetje water dat borrelde boven een vuurtje. Gelukkig heeft papa dit allemaal met opzet zo geregeld want we zouden lekker gaan lunchen bij de heerlijkste Mac n cheese tent ever! Kan je het al raden? JA, PANERA. Papa grapte tegen ons dat het een uurtje rijden was totdat onze navigatie een kwartiertje later zei dat we onze bestemming hadden bereikt. Gereny en ik waren helemaal blij om vervolgens welloe Panera te zien. Onze navigatie had ons echt hard geflashed man. Thanks navigatie. Nadat papa helemaal naar een andere Panera was gereden konden Ger en ik eindelijk van onze Mac n cheese smullen. Sterker nog, toen we allebei klaar waren met onze small bacon Mac n cheese hebben we daarna nog samen een large Mac n cheese gedeeld. Maar wat verwacht je van ons, we waren hungry Hippo's op onze favo Mac spot. Na onze anderhalve portie goddelijkheid zijn we naar de Avontura Mall gereden. Hier hebben we een beetje rondgekeken en gewindowshopped. Of nouja, de rest van mijn gezin heeft gewindowshopt... Ik heb 25$ uitgegeven aan 2 lipglosjes... Hey, Victoria's secret is nou eenmaal prijzig okay?! Besides that, I worked my ass off for this anyway. (Kut Jumbo). Na de mall zijn we naar Ocean drive gereden, waar zich ook het avondeten bevond. Eerst hebben we langs de boulevard gewandeld en daarna langs alle restaurantjes. Aangezien ik volgens de Amerikanen op een Latijns Amerikaanse dame lijk werd ik bij elke tent, in het Spaans naar binnen gelokt. Is ze niet gelukt hoor want wij zijn uiteindelijk heerlijke lobster Rolls gaan eten. Wat heb ik hiervan genoten aangezien ik het lang niet heb gegeten. Na het eten is het weer zeikes hard gaan regenen maar gelukkig duurde deze bui niet zo heel lang. Toen onze buikjes rond waren gegeten zijn we van de 0 street terug gewandeld naar 7nd street. Tijdens het wandelen heeft Ger nog een ijsje gekocht en werd papa nog door een waitress aangesproken met "hey papi, wanna take a look at the menu?" Waar ik persoonlijk een enorme cringe aanval van kreeg en er lichte kokhalsnijgingen naar boven kwamen. Gelukkig heb ik mijn lobster roll binnen kunnen houden want dat zou wel heel zonde zijn. Eenmaal bij de auto, zijn we naar het hotel gereden om te gaan liggen.