Dag 6: Woodbury Outlet Mall

19 augustus 2023 - Queens, Verenigde Staten

Sorry sorry sorry, ik ben een beetje laat, I know maar mij kennende is dit heel normaal haha! Vandaag zijn we naar de outlet mall geweest. Vroeg opstaan dus want vandaag pakken we de bus. De vroegste gaat om 09:20 dus 09:00 op het station. Eerst een snelle tussenstop bij Krispy voor een paar donuts en een koffietje en off we go:) De rit viel reuze mee. Het was een uurtje rijden en gaf mij lekker een uurtje in daggaland. Dirk is wakker gebleven en heeft lekker van het uitzicht en de Amerikaanse snelwegen kunnen genieten. Omdat we niet zeker wisten of we in de bus mochten eten is dat het eerste wat we deden toen we bij de mall aankwamen. We hebben onze donuts geïnhaleerd alsof we een week niet gegeten hadden. Toen mocht het shoppen beginnen. Om heel eerlijk te zijn hebben we niet eens heel veel gekocht. Mede omdat er niet heel veel bijzonders was, wat ik overigens niet ben gewend van shoppen in Amerika maar goed. Uiteindelijk zijn we geslaagd bij Gap, Puma, Levi’s, Nike, Aeries, Laced up, Calvin Klein. Ik heb voor cadeautjes voor mijn familie gezocht maar kon oprecht niks vinden (sorry guys) Rond een uurtje of 1 zijn we gaan lunchen. Vandaag kozen we voor Shake Shack. Dirk en ik besloten een burger te delen met een cheese fries on the side. Onze burger was zo lekker dat we tijdens het eten een tweede burger hadden besteld. Ook deze was opgegaan want wij hadden HONGER!!! Na onze billetjes even neergezet te hebben en onze buikjes weer gevuld waren zijn we verder gaan shoppen. Na 5 uurtjes in de mall slenteren waren we het wel echt zat en hadden we maar weer de bus terug gepakt. Eenmaal weer in de stad zijn we niet meteen naar het hotel gegaan. Ik wilde per se langs JD sports om schoenen voor Ger te zoeken. Helaas hadden ze zijn maat niet:( Toen zijn we maar wel naar het hotel gegaan om onze mooie nieuwe spulletjes te bewonderen. We hadden weer het briljante idee om eten te bestellen maar toen we erachter kwamen dat Chipotle gewoon 8 minuutjes lopen van het hotel zat, hebben we toch voor de minder ongezonde optie gekozen en zijn we een romantische wandeling gaan maken lol. Met een kleine 20 minuten waren we terug in het hotel. Hier hebben we gesmuld van ons eten totdat ik een ranch trauma voor mezelf heb gecreëerd. Ik was namelijk lekker mijn burrito in mijn ranch (die ik nog over had van wing stop) aan het dippen toen ik per ongeluk het hele minimaal 300ml bakje omtikte over het bed heen. We hebben echt geprobeerd alles op te ruimen maar de kamer rook nog steeds naar ranch. Na een tik op mijn hoofd en een bok van Dirk gekregen te hebben zijn we gaan slapen want morgen is een hele bijzondere dag…😏