Dag 22; Terug naar huis

10 augustus 2019 - Tampa, Florida, Verenigde Staten

Weer zo'n raar gevoel, eigenlijk een dubbel gevoel. Fijn om weer naar huis te gaan, maar we gaan het hier weer ontzettend missen....snik snik. Vandaag hebben we in ieder geval lekker kunnen uitslapen. Shiv en Gereny hebben vanmorgen voor ons gezorgd. We hebben lekker koffie op bed gekregen. Voor het eerst geen kofferstress. Alles  was van te voren goed ingepakt en gewogen. We zitten qua gewicht goed. Dus we konden rustig opstaan en op ons gemak klaarmaken voor ons vertrek. Om 11 uur hebben we de kamer verlaten. We zijn eerst voor Shiv naar Best Buy gereden voor een Chromebook. Maar die hebben we daar niet gevonden. Dus zijn we na een lekkere iced caramel latte van Dunkin Donuts gereden naar Office depot. Bij de eerste niet gelukt, hadden ze ook niet op voorraad. Dus hebben ze voor ons gebeld naar een ander filiaal. Daar hadden ze gelukkig nog 1 maar we moesten een half uur er naartoe rijden. Gelukkig zijn we dus met wat extra moeite gelukt. Hierna hebben we bij Mel's hotdogs gebruncht. Omdat we pas om 19.45 uur vanavond  vliegen hebben we genoeg tijd om even naar de Mall naast het vliegveld te gaan en wat te slenteren. Om 16.00 uur zijn we naar Alamo gereden om de auto terug te brengen. Dat ging soepeltjes. Het inchecken en koffers droppen ging ook lekker snel en zonder problemen. Nu boarden en wachten om te vertrekken.