Dag 23; Thuis

11 augustus 2019 - Leidschendam, Nederland

Wat hebben wij ontzettende soepele vluchten gehad zeg. Het merendeel van de vlucht naar Frankfurt heb ik lekker geslapen, toch ook een filmpje gekeken (Shazam...Marvel > DC) en de toiletten deden het zelfs gewoon. Als er dan toch iets te zeuren moet zijn, het ontbijt (ei) was echt slecht. Ook in Frankfurt een soepele overstap beleefd, eerst met de bus naar de Gate, waar we erachter kwamen dat onze vlucht naar huis vanuit dezelfde terminal zou vertrekken als die waar we aankwamen, we hoefden dus niet zo ver te lopen, gelukkig maar want we hadden maar anderhalf uur voor de overstap. Tenminste dat dachten we, toen we eenmaal in het volgende vliegtuig zaten werd er omgeroepen dat we niet konden vertrekken omdat er nog geen toestemming vanuit Amsterdam was om daar te mogen landen, vanwege een storm daar. We hebben toen ongeveer nog 3 kwartier moeten wachten voordat we mochten opstijgen. Ook tijdens deze vlucht een uur heb ik weer even geslapen en dit keer zag ik zelfs Ennie die nooit slaapt in een viegtuig een klein tukkie doen. Dat was van korte duur want bij het landen ging het vliegtuig tekeer als de Halve Maen in de Efteling, dat van die storm was zeker niet gelogen. Toen het vliegtuig was geland klonk er zelfs een licht applaus in het vliegtuig. Door de douane, koffers van de band gehaald (of eigenlijk Ennie die aan de andere kant stond, waardoor Shiv en ik steeds wachtten op koffers die niet kwamen) en door de deurtjes, om daar mijn vader en Monica te treffen die met maar liefst een heel wagenpark naar Schiphol waren afgereist op alle Badloedes en hun koffers naar huis te vervoeren. Weer thuis hebben we het niet rustig aan gedaan, het was gelijk een gezellige boel met veel bezoek tot in de late uurtjes. Dit zal de komende dagen vast en zeker zo blijven want aanstaande donderdag vertrek Shiv voor 10 maanden naar Fargo voor haar High School exchange year. Ze heeft ons beloofd om af en toe een blogje te schrijven dus...........to be continued.

De Florida vakantie was weer een heerlijk geslaagde doch warme, vermoeiende en regelmatig natte vakantie!