Dag 6, Woensdag 18 juli 2018, van Chicago naar Holland, Michigan

19 juli 2018 - Holland, Michigan, Verenigde Staten

Faka mensen, Shiv hier. Vandaag moesten papa en ik kneiter vroeg opstaan om de auto op te halen. We hadden niet eens tijd om te ontbijten en we moesten de hotelkamer al verlaten. We hebben een taxi genomen om bij ons autoverhuurbedrijf te komen. Hier moesten wij lang wachten tot die vrouw achter de balie eindelijk klaar was met de oma die twee beurten voor ons stond. Ik verveelde me dood en ging ook langzaam dood van de honger. Toen we eindelijk aan de beurt waren was ik echt blij want dat betekende dat we eindelijk een waggie hadden en dat mn voeten niet nog doder hoefden te gaan van het vele lopen. Eenmaal alles geregeld te hebben voor de auto zijn we mama en Ger op gaan halen in het hotel. Ze stonden al klaar met de koffers dus dat ging allemaal easy. Toen iedereen in de auto zat zijn we naar de Shoppingmall gereden. Dit was drie kwartier rijden, dus net niet genoeg tijd voor mij om te pitten (doe ik later wel) Eenmaal bij de Mall aangekomen hebben we een gekke Usain Bolt sprint gezet naar die food court want we gingen allemaal dede van de honger. Toen we allemaal uitgechapt waren gingen we ''shoppen''. Ik ben niet bepaald geslaagd, of beter gezegd, ik heb precies niks gekocht. Mama heeft wel wat dingetjes bij onder andere ''Calvin Klein'' en ''Polo Ralph Lauren'' gekocht en papa heeft een moie Adidas pata gescoord. Gereny had Dragon breath gekocht (dat is een soort luchtig balletje cornflakes met stikstof) en het was nasty, wejow man. Ik vind het persoonlijk een beetje een waste of money, maar ja, hij heeft die moneys to blow toch. Je weet zelluf. Maar oke, verder. Na het shoppen (wat een beetje was uitgelopen, terwijl we nog niet eens alles van de Mall hadden gezien) moesten we verder naar onze volgende bestemming: Holland, Michigan. Lieve lezers, we zijn zo dichtbij maar toch zo ver weg:( Onderweg  zijn we even gestopt om wat avondeten naar binnen te werken en man wat heb ik verrukkelijke sushi gegeten. Momiji is ook lekker hoor maar man, wat was deze sushi heerlijk crunchy. Naast sushi hadden we ook wat kip en rund gegeten, maar dat was niet heel bijzonder. We hebben allemaal precies genoeg geteten. Buikje rond maar niet te rond, snapje;) Eenmaal in de buurt van ons hotel, zagen we allemaal bekende winkels zoals onder andere: Payless, Dollar Tree en Wallie (Walmart, my favourite) Toen we LANGS al deze winkels waren gereden (dus er niet in zijn geweest) zijn we na het inchecken lekker in ons bedje gestapt om lekker te dromen over hoe we morgen gaan shoppen in Walmart.

1. Win:
    22 juli 2018
    Wat had je ontbeten dan?
  2. Win:
    22 juli 2018
    Ohhhhh croissant en witgel ei😋
  3. Jacintha:
    25 juli 2018
    Iedereen weer tevree dus. Liefs ma oma