Dag 4, Maandag 16 juli 2018, Chicago

17 juli 2018 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Hallo het heeft lang geduurd maar ik ,Gereny, ben er weer. Vandaag werden we ongeveer om 9:30 uur wakker. Na het klaarmaken hebben we een flinke wandeling gemaakt naar de plek waar we zijn gaan lunchen, dat een eeuw duurde want we waren 10 keer verkeerd gelopen. Gelukkig was het eten wel lekker, we aten namelijk echte chicago hotdogs (zonder ketchup want dat is hier verboden) en heerlijke friet. Na het eten zijn we weer gewandeld naar de winkestraat van downtown Chicago, the Magnificent Mile. Als eerst zochten we naar Marshalls waar we één uur bleven voor weinig spullen maar in dat uurtje tijd regende het. Gelukkig want in de hitte hadden we dat wel even nodig. Ook zijn we naar Gap, North face en Forever 21 geweest. Toen we uitgeshopt waren gingen we een lekker ijsje halen wat ook best lang lopen was in de hitte. Maar het ijsje was wel goddelijk. Na het ijsje gingen we naar het restaurant lopen waar we pizza hebben gegeten. We moesten wel 3 kwartier wachten op een tafel, maar ondertussen konden ze wel onze Chicago deep dish pizza alvast maken. Toen we eindelijk aan tafel zaten, bestelden we een lekkere kipsalade en na de salade kwamen al snel de pizza's. In de keuken was iets mis gegaan want in plaats van een small pizza kregen we een medium pizza maar we betaalden wel voor de small☺.
Na het smullen van de pizza (veel lekkerder dan die vorige dus mensen als julie ooit in Chicago zijn en deep dish pizza willen eten, ga dan niet naar Giordanos maar naar Lou Malnati) zijn we weer terug gewandeld naar ons hotel. Opgefrist en Uitgeput zijn we weer lekker in slaap gevallen.

1. Win:
    22 juli 2018
    Lekker ik heb gelijk zin in pizza
  2. Shiv:
    23 juli 2018
    Ik heb altijd zin in pizza😏