Dag 5; van Fort Myers naar Miami/Sawgrass Mills

23 juli 2019 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Hola como estas, ik Gereny ga jullie vertellen over dag 5 van onze vankantie. Vandaag stonden we vroeg op om van Fort Myers naar Miami te rijden. Dat zou ongeveer 2 uur duren. In de auto hadden we leftover kip gegeten van Publix. Eenmaal aangekomen in Fort Lauderdale reden we naar Sawgrass mills, de mall waar we vandaag zouden shoppen. Het was een enorme mall in de vorm van een krokodil met twee foodcourts en een binnen en buiten gedeelte. Als eerst gingen mama en shiv kijken in een winkel. In die tijd gingen papa en ik in de foodcourt eten proeven om te weten wat we zouden lunchen. Toen mama en shiv klaar waren in de winkel waar ze waren gingen we lunchen in de foodcourt. Shiv en ik hadden heerlijke beef teriyaki die vers voor ons werd gegrild. Na het eten hebben we flink geshopt. We gingen als eerst naar het buiten gedeelde. Daar waren er allemaal dure winkels en we hebben geprobeerd om een Michael Kors tas voor mama te scooren maar uiteindelijk hadden we daar niks gekocht. Buiten was het heel heet dus zijn we snel weer naar binnen gegaan. binnen kwamen we Century 21 tegen waar we natuurlijk een kijkje hebben genomen. Ik heb daar een broek gekocht en twee truien en mama en ik hebben een zonnenbril gekocht. Ik heb ook een nieuwe Kipling tas gekocht en we zijn ook bijna allemaal geslaagd bij Gap. Shiv wilde zoals altijd weer in Hot Topic waar ze een trui heeft gekocht. Na een paar uurtjes shoppen kwamen we een ijsjes winkel tegen,\][ daar hadden shiv en ik een ijsje gekocht. Na ons ijsje kwamen we Dippin Dots tegen waar ik graag naartoe wilde maar dat kon niet omdat we net een ijsje op hadden. Ik wilde ook heel graag naar Nike. Papa en ik hebben daar allebei een schoen gekocht. Ik een voetbalschoen en papa een moeie groene schoen. Na Nike gingen we op zoek naar North Face want daar wilde ik ook naar toe. Ik heb daar heel veel moeie dingen gezien maar ik kon niks kopen want alles was of te klein of te groot. Nadat we bijna uitgeshopt waren wilde ik nog naar Dicks om een schoen te kopen en mama en Shiv wilden naar Forever 21. Na het kopen van mijn schoen moesten we naar het eten want papa had gereserveerd voor een chique restaurant. Maar shiv en mama waren nog in Forever 21. Na een paar minuten wachten appte shiv dat ze de weg kwijt waren, daar baalden papa en ik heel erg van want we waren al veel te laat. Toen mama en Shiv eindelijk bij ons waren reden we meteen naar het restaurant wat een kwartier zou duren. Eenmaal in het restaurant konden we meteen zitten omdat papa had gereserveert. In het restaurant was er een bufet met allemaal salades en heerlijke carpaccio. Tijdens het eten van onze salade kwamen er al heel snel mannen met steak naar onze tafel. We kregen ook heerlijke aardappelpuree, vieze maisfrietjes en kaasbroodjes. We zaten al heel snel vol van de heerlijke steaks maar we wilde nog wel een toetje. We hadden een lekkere lavacake besteld die we met z'n allen hebben gedeeld. Na het eten reden we naar ons hotel in Miami Beach. Dat was nog drie kwartier rijden. In het hotel zijn we allemaal meteen gaan slapen omdat we uitgeput waren van onze lange shopdag.