Dag 18, Maandag 30 juli, Rat River Tubing

31 juli 2018 - Sevierville, Tennessee, Verenigde Staten

Hallo allemaal, vandaag begonnen we het dagje met lekker opstaaan in het bos in de Smoky Mountains. Na het klaarmaken zijn we lekker gaan ontbijten bij het restaurant Mama's, het eten was super lekker maar ik vond de fried chicken het lekkerst. Na het ontbijtje zijn we gereden naar Rat River Tubing, waar wij banden huurden om op de rivier te tuben, hier hebben we heerlijk een middageje gedobberd. Soms was de stroming wel wat ruwer maar konden we nog wel door chillen, zelfs mama heefd er van genoten. Na een half uurtje te hebben gedobberd kwamen we bij een rots waar veel mensen van af sprongen. Papa, Shiv en ik wilde dat ook doen dus klommen we de rots op om een lekkere duik in het swimhole te nemen. Na die duik wilde Shiv en ik nog even zwemmen en daarna gingen we door met tuben. Na deze eerste tube-tocht van twee uur lang, zijn we verder gegaan naar onze volgende tube tocht. Deze was wel iets wilder met meer stroomversnellingen maar duurde iets korter, de tweede tube tocht was op een andere locatie dus daar moesten we daar naartoe, gelukkig hoefden we niet te lopen maar werden we gebracht met een busje van het park. De korte tocht in het busje zat niet heel ontspannen want het busje zat niet alleen volgeladen met mensen maar ook met tubes. Helaas hebben we geen foto's van het tuben want op de rivier hadden we natuurlijk onze telefoons niet mee. Na de tweede tube tocht gingen we nog een ijsje eten in het park wat heel lekker was. Na het ijsje reden we naar het huis om ons op te frissen en papa en ik wilden ook nog chillen in de jaccuzi. Toen we allemaal opgefrist waren gingen we eten in het restaurant The Ik Old Mill wat niet alleen een restaurant in een oude molen was, er waren ook super veel winkeltjes waar mama een jurk heeft gekocht en Shiv twee zonnebrillen. Het eten was ook weer heel lekker, papa had lekkere pot roast (gestoofd rundvlees) mama had vis, Shiv had dumplings met kip en ik had en ik had lekkere meatloaf. Na het eten gingen we nog naar the Island, een soort kermis met attracties en winkeltjes. Hier zagen we een leuke watershow met gekleirde fonteinen die bewogen op het ritme van de muziek. Daarna gingen we weer naar ons huisje, toen we aankwamen hoorden we allemaal krekels maar gelukkig konden we, nadat ik papa eerst had ingemaakt met een potje poolbiljart, wel lekker gaan slapen.