Dag 8, Vrijdag 20 juli, Sandusky Ohio

21 juli 2018 - Sandusky, Ohio, Verenigde Staten

Vandaag niet zo veel bijzonders. Wij vervolgen onze reis richting Sandusky Ohio. Deze reis zal vier uur duren. Dus veel meemaken zullen wij niet, alleen maar in de auto zitten. Af en toe een sanitaire stop en benen strekken en wat te drinken halen. De route is ook niet zo spannend. Lijkt een beetje op de Nederlandse wegen en omgeving. Rond lunchtijd komen we in Sandusky aan en we zijn toen gelijk overheerlijke pho (bamiesoep) gaan eten in een Vietnamees restaurant. En omdat wij genoeg tijd hadden hierna zijn wij langs de Sandusky Mall geweest, ook niet zo'n bijzondere mall. Wel wat geshopt hoor!
Rond 18:30 uur dachten we te gaan inchecken in ons volgend hotel en ons opfrissen en klaarmaken voor het avondeten. Aangekomen bij ons hotel (Hampton Inn), bleek dat onze reservering niet op de lijst staat, dus geen kamer voor de Badloedes. Zij beweerden dat er geen reservering ontvangen is van ons. Gerold belde direct met booking.com om te vragen hoe het zit (maar liefst half uur met booking.com) die ook beweerde dat ze de boeking wel gestuurd hadden naar het hotel....pfffff..... Wie zal het zeggen waar de fout nu ligt. Dit is de derde keer tot nu toe van al onze vakanties waar het fout ging via booking.com. Dus misschien voor de volgende keer maar via een andere aanbieder reserveren.
Maar goed, omdat het hotel vol zit biedt Hampton Inn met zijn klantvriendelijkheid ons een alternatief bij een ander filiaal, 7 min van het oorspronkelijke hotel. Alleen hadden ze daar alleen een kamer met een kingsize bed en een slaapbank. Gerold accepteerde dat niet en is toen ook gaan googelen om te kijken of hij zelf iets kan vinden met twee bedden en jaaaa hoor, er was in het ander filiaal nog een kamer te boeken met 2 queen size bedden. Dus liet hij dit zien aan de receptionist die vervolgens gelijk belde met een collega van dat filiaal om de kamer voor ons te reserveren. Daar aangekomen wisten we niet wat we aantroffen. De kamer die we kregen was veel groter en ruimer. We kregen namelijk een kamer voor zes personen. Een free upgrade plus extra korting for the inconvenience. Dus hebben we veel minder betaald dan wat we gereserveerd hadden. Uiteindelijk is toch alles goed afgelopen, beter zelfs. Nadat we alle koffers in onze kamer gedropt hebben zijn we een hapje gaan eten in het centrum want inmiddels was het ook al 21:00 uur. We hebben weer lekkere sushi's gegeten, kip en gemengde seafood ( pho king good). Na deze heerlijke maaltijd en een frisse douche zijn we uitgeput in slaap gevallen. Morgen weer vroeg opstaan, want op de planning staat Cedar Point (attractie park).

1. Win:
    23 juli 2018
    Oom Win, kusjes terug😘
  4. Jacintha:
    25 juli 2018
    Alles komt op zijn pootjes terecht . Jullie zijn nog jong en hebben nog genoeg energie. Rust en kalmte is je redding.Win was geflipt.Echt waar!
  5. Gerold:
    25 juli 2018
    Zou je denken, hij kan ook kalm en rustig zijn hoor, hij doet het alleen niet zo vaak. Bewaart hij voor zn werk😂