Dag 9, Zaterdag 21 juli, Cedar Point

22 juli 2018 - Sandusky, Ohio, Verenigde Staten

Hallo, ik ga jullie vertellen over dag 9. We begonnen met een lekker ontbijtje in het hotel waar we gratis flessen water kregen om mee te nemen. Na het eten vertrokken we naar het attractie park Cedar Point. Gelukkig waren we heel vroeg en konden we lekker bij de ingang parkeren. In het park had papa een goed idee om achter in het park te beginnen, omdat het daar nog rustig was. De eerste achtbaan waar papa, Shiv en ik in gingen heet Valravn en daarna gingen we in de achtbaan Rougarou. Er was ook een nieuwe achtbaan die van hout was, maar de baan was van staal gemaakt en daardoor was hij heel soepel, die baan heet Steel Vengeance en was de allerleukste. We gingen ook in een hoge achtbaan de Millenium Force en nog een veel hogere en stijlere achtbaan de Top Thrill Dragster, dit was ooit de snelste en hoogste achtbaan van Amerika, deze ging maar liefst 102 mijl per uur. Gelukkig mocht ik in alle achtbanen. Ook zijn we nog mishandeld in de achtbaan Magnum XL (shaken nog stuffed). Na al die achtbanen gingen we lunchen. Papa en ik hadden lekkere brisket en Shiv en mama hadden lekkere smoked chicken. Toen we uitgegeten waren wilden we ook een show bekijken maar hij was niet zo leuk dus gingen we naar een andere show. Onderweg kwamen we een achtbaan tegen waar ik graag in wilde, Gemini, dus papa en ik gingen daar in en mama en Shiv liepen alvast naar de show. Na de achtbaan die eigenlijk niet zo leuk was omdat het een racecoaster was waarbij het treintje waartegen je eigenlijk moest racen stuk was, liepen papa en ik ook naar de show en toen we bij het theater aankwamen waren we te laat, de de deur was al dicht en we konden niet meer naar binnen, daardoor moesten we een half uur buiten wachten in de hete zon. Toen mama en Shiv uit het theater kwamen kregen we te horen dat de show super leuk was en dat we heel wat gemist hadden. Shiv en ik hadden heel veel zin in Dippin' Dots dus papa wilde dat voor ons halen maar de smaak die we wilden (rainbow) was op dus we wilden naar een andere kraam. Gelukkig was er een kabelbaan die ons naar de andere kant van het park bracht en daar hadden ze onze lekkere Dippin'Dots. Toen onze Dippin'Dots op was gingen we weer in een achtbaan, de Raptor, daarna waren we heel misselijk dus gingen we even uitrusten terwijl we een mooie magneet kochten. Papa en ik wilde nog in een achtbaan, de Gatekeeper, deze was ook supervet. We hadden allemaal honger dus gingen we even wat eten bij Pinks hotdogs. Iedereen was kapot van de lange dag dus we reden naar het hotel en daar gingen we lekker pitten.

Mijn top 5 achtbanen van vandaag waren:

1. Steel Vengeance  (wooden coaster)
  2. Maverick
  3. Millenium Force
  4. Gatekeeper (wing coaster)
  5. Valravn (dive coaster)