3 dagen Palm Springs

2 augustus 2015 - Glendale, California, Verenigde Staten

Dus na net op tijd te hebben ingechecked hebben we alle koffers + de net gekochte waren naar ons appartement op de tweede etage gesjouwd om alles te sorteren. De kids hebben heerlijk een duik genomen in het zwembad. Na een beetje te hebben relaxed zijn we richting centrum gegaan voor een Pizza bij een oude bekende, Bills Pizza! De Pizza's waren heerlijk en smaakten gelukkig niet naar Bill. Met de buikjes vol konden we het weer niet laten om ook nog even Walmart aan te doen.....en weer met succes.

De volgende dag is Ennie smorgens met de kindertjes gaan zwemmen. Na dit sportieve begin van de dag zijn we gaan lunchen bij Shermans Deli. De Pastrami daar was weer voortreffelijk en ook Glenn was te spreken over zijn Philly Cheese Steak. Om deze zware lunch te verteren werd het tijd voor een bergwandeling. Met een kabeltram hebben we de San Jacinto Mountain beklommen (komt Jacinto niet naar Ger dan komt Ger wel naar Jacinto :) om daar hoog in de bergen een wandeling te maken. Aan het einde van deze wandeling gebeurde er iets vreemds, het begon namelijk te regenen. Daarom het laatste stukje de berg terug opgerend om hijgend als een gepensioneerde pony met longkanker beschutting te vinden op de top....was weer top. Daarna was het tijd om al die verbrande calorieen weer aan te vullen en dat niet alleen maar met maar liefst 5 Guys. Toen we in de avond weer bij ons appartement kwamen hebben we nog heerlijk met z'n allen gezwommen (zelfs Glenn heeft meegesparteld) en ice-coffee/bier gedronken voordat we de nestjes weer opzochten.

De laatste dag in Palm Springs stond in het teken van 1 ding en ook echt alleen dat ene ding "shoppen". We hebben vrijwel de hele dag doorgebracht in de Desert Springs Outlet Mall. Ik werd er zelfs een beetje gaar van maar volgens mij was ik de enige. In ieder geval is er weer naar hartelust geshopt. Na een snelle maaltijd bij die gekke kip (El Pollo loco) ging het shoppen zelfs gewoon nog even door bij Ross en Marshalls. Weer terug bij ons appartement hebben de kids nog even gezwommen, volgens mij waren toen alle adults aan het einde van hun latijn want geen van hen deed mee. Wel hebben wij grote mensen nog de handen vol gehad aan het inpakken van de koffers (wordt steeds moeilijker). Morgenochtend vertrekken we naar the City of Angels; LA.