San Diego

29 juli 2015 - San Diego, California, Verenigde Staten

hehe, we hebben nu eindelijk een paar relaxdagen in Palm Springs, dus eindelijk weer tijd om het blog (namens Shivana die "relaxdagen" wel erg ruim opvat) weer bij te werken. Voordat we in Palm Springs aankwamen hebben we drie dagen doorgebracht in sunny San Diego. Direct na die enorme burger bij Slaters 50/50 in Anaheim zijn we in ongeveer 2 uurtjes naar San Diego gereden.

De eerste dag in San Diego hebben we heerlijk gekuierd in San Diego Old Town, dit is het historische deel van San Doego, opgeleukt met tal van Mexicaanse soevenierwinkeltjes en restaurantjes. Hier hebben we ons ook nog tegoed gedaan aan buritos, tacos, quesedillas e.d. jammergenoeg waren alleen Shivana en Gianni fan van deze kost. Na Old Town was het "to the beach". Na het maken van vele rondjes op zoek naar eeen parkeerplek voor onze gigantic van konden we deze uiteindelijk parkeren. De kinderen hebben heerlijk gezwommen in de zee en genoten van de golven, de volwassenen deden vooral veel "ZZZZZZZ". 's Avonds aten we "kip" bij Wings n Things. Van de 50 vleugeltjes waren er maar 2 over dus niemand kan zeggen dat we niet ons best hebben gedaan.

De tweede dag zijn we naar het zwempark Aquatica gedaan. Hier hebbben vooral de kids het heerlijk naar de zin gehad (ik ook wel, heb 2 waterrides met ze gedaan en heb met Reggy op de lazy river rondgedobberd). Daarna vooral geZZZZZZZ. Dan was er ook nog het verhaal van die koude turkey leg. Hoe dat verhaal ging?. Nou Shivana wilde turkey leg lunchen maar de turkey leg was koud. Deze terug gebracht en dik drie kwartier moeten wachten op een verse warme (waarvan ze amper de helft op kreeg). Het hoogtepunt van de dag voor Glenn was de avond want we gingen eten bij Phills BBQ. De rij was dit keer maar ongeveer een half uur (in tegenstelling tot het uur van twee jaar geleden). We bestelden baby back ribs, beef ribs, chicken, tri-tip en union rings. Iedereen (maar vooral Glenn) heeft heerlijk van de BBQ gegeten, vooral de beef-ribs vielen in de smaak. Na Phills nog even naar Ross en heel even naar Walmart geweest.

De derde dag hebben gewinkeld bij de Las Americas Premium Outlets. Alle kids zijn weer voorzien van nieuwe sneakers. Las American ligt aan de grens met Mexico, je hoorde ook de hele tijd patrouille-helikopters overvliegen. Best wel onwerkelijk om lekker te winkelen terwijl je weet dat er dichtbij zoveel gaande is. We hadden een deadline van 2 pm. waar we ons bijna aan hebben gehouden. we moesten namelijk op tijd weg omdat we in Palm Springs voor 5 pm moesten inchecken. En hoe laat waren we in Palm Springs? 5 minuten voor 5. Ruim op tijd dus.

Volgende keer meer over onze Palm Springs dagen.

1. Win:
    31 juli 2015
    tof!
  2. Jacintha:
    31 juli 2015
    Hoogtepunt van de dag voor Glen. En voor jou Ger? Toch niet tegen je zin gegeten? Kusjes voor jullie. Ma,Oma
  3. Gerold:
    2 augustus 2015
    Hoi mam, was voor mij inderdaad ook geen straf. Kusjes