Dag 7; Atlantic city shopping & Seaside Heights

22 juli 2022 - Philadelphia, Pennsylvania, Verenigde Staten

He he, eindelijk onze was kunnen doen, zowel gisteravond als vanmorgen. Eigenlijk hoefde het niet want vandaag gaan we shoppen. Vanmorgen zijn wij naar de Reading Terminal Market gegaan om te ontbijten. We hebben lobster mac and cheese, broodje pastrami en amish pretzels ontbeten. Na ons ontbijt hebben we eerst een half dozijn donuts gehaald bij Beilers (ook Amish) en Shiv had ook nog een large dill pickle gekocht en wat fudge. Na al dat lekkers zijn we gereden naar de Tanger Outlet mall in Atlantic City waar we flink hebben geshopt bij winkels zoals: Guess, Nike, Tommy Hilfiger, Victoria Secrets, Adidas, Crocs, Spencers, Levi's en Gap. Vandaag hebben wij voor het eerst wel allemaal wat gescoord. Na 4 uur winkelen zijn we nog gaan uitwaaien bij de Seaside Heights aan de Jersey Shore, de kust van New Jersey. We hebben hier heerlijk gewandeld op de boulevard. Het was heel erg gezellig. Zoals op veel stranden in Amerika was er een grote "Kermis", allemaal schreeuwerige winkeltjes en zelfs een skilift langs het strand. Ger en Ger zeiden dat ze even gingen pootje baden maar ze kwamen allebei met een natte broek weer terug, hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen...? Shiv en Ger. jr hebben daarna nog genoten van Dip n Dots en Ger. sr en ik van Dole Whip. Geheel traditiegetrouw is er ook nog een magneet gescoord. Van het shoppen en de wandeling werd het tijd voor ons avondeten.  Hiervoor zijn we gaan eten bij Outback Steakhouse. Gerold en Gereny hebben de sirloin genomen, Shiv en ik hebben filet mignon en lobster gedeeld wat ontzettend heerlijk was. Alsof dit nog niet genoeg was hebben Shiv en Ger. jr een cookie-skillet met ijs gedeeld. Nu ons buikie rond is, stappen wij de auto in om in 1,5 uur terug te rijden naar ons huisje in Philadelphia. Morgen weer vroeg opstaan voor ons tripje naar Six Flags.