Dag 20; eerst rijden, dan strijden, dan lijden!!

4 augustus 2022 - Fairfield, New Jersey, Verenigde Staten

Aahhh guys, mn laatste blog van de vakantie en we hebben niet eens veel bijzonders gedaan. Niets anders dan rijden van Virginia naar New York (of eigelijk New Jersey). Toen moest ik strijden om niet teveel te kopen in de mall en tenslotte lijden door een zeer onterechte bok van papa. Om te beginnen zijn we lekker vroeg opgestaan om semi te genieten van het hotel ontbijt. Ik zeg semi want de verse Americain pancakes uit de pancakemachine van t hotel waren best wel aangenaam maar voor de rest was er weinig keuze. Na het uitchecken zijn we naar ons nieuwe hotel gereden. Onderweg (5 minuten nadat we ons vorige hotel hadden verlaten en we ons ontbijt achter de kiezen hadden) was papa gestopt bij Krispy Kreme als verassing voor Ger en mij omdat we hadden geklaagd dat we maar 1 keer in de hele vakantie K&k hadden gechapt, maar doordat ik net had ontbeten had ik geen trek meer. We hebben een half dozijn aan donuts (OG) gehaald die ik de hele dag niet heb aangeraakt dus beetje zonde. Na twee uur rijden zijn we bij Popeyes gestopt voor lunch. We hadden weer allemaal hetzelfde: spicy chicken sandwich. Was heerlijk maar wel veel te machtig. Toen weer onze rit van 5 uur voortzetten. Gelukkig hoefde we nog maar 2,5 uur. Ookal hadden we net allemaal het wc bezocht in Popeyes, moesten we na een uur toch echt allemaal weer. Helaas was er direct langs de weg gewoon helemaal niks voor dik een uur. Geen tank stations met een wc, geen restaurants, niks. Na heeel lang gereden te hebben kwamen we eindelijk langs een rest area waar je een wc zou verwachten maar welloe wc. Toen kwamen we ook nog in de file,  omdat god me niet goed wil zien en toen eindelijk nadat ik bijna in mn broek gepist had kwamen we langs een tank station met een wc waar ik echt de lekkerste pis ooit heb gezet. Hierna hoefde we nog maar een klein stukje naar het hotel in New Jersey waar we alleen even hebben ingecheckt, om vervolgens naar de mall te rijden om voor de laatste keer te shoppen. Oke ik zeg t nu alvast even, deze mall was gigantisch. Wat hier ook is gebeurd boiii, echt een juicy torie voor jullie. Nou, we kwamen aan en mama had meteen een cake gekocht (die chinese laagjes cake van flushing) en daarna had papa een polo gekocht bij Timberland. Papa en mama gingen een beetje verder shoppen (bij Calvin Klein) en Ger en ik gingen buiten die cake eten. Toen het ons te lang duurde zijn we de winkel in gegaan om onze ouders eruit te sleuren want we konden niet de hele middag in dezelfde winkel shoppen. Hierna zijn we nog gezamenlijk naar Diesel en Nike gegaan om vervolgens samen met mama onze wegen te splitten. Mama en ik gingen samen shoppen en papa en Ger gingen ook samen verder. Mama en ik zijn samen naar Tommy, Polo en Guess geweest en papa en Ger ook bij wat winkels. Ondertussen waren mama en ik geslaagd bij Guess en gingen we naar papa en Ger bij Under Armour. Toen Ger daar had afgerekend liepen we met zn allen naar buiten en dat is wanneer papa zich af begon te vragen waar zn Timberland tas met polo was. En toen brak de tering uit. Deze man heeft ons beschuldigd dat we zijn tas ergens zijn vergeten en dat we dom zijn. En hij was er zo erg van overtuigd dat hij zelfs zei dat hij mocht neervallen als Ger en ik gelijk hadden dat hij zelf de tas was kwijtgeraakt. Dus Gereny en ik zijn naar de plek gelopen waar papa zei dat wij die tas waren vergeten (bij de tafel waar we onze laagjes cake hebben gegeten) om die tas niet te zien liggen, dus toen kwam Ger op het slimme idee in Nike te gaan kijken omdat hij papa daar nog met die tas gezien had en ja hoor PAPA WAS DIE MPP TAS ZELF OP HET BANKJE IN NIKE VERGETEN. Het erge is nog dat dit de winkel is waar ik amper in ben geweest omdat mama en ik hier onze eigen weg zijn gegaan en deze man was er zo zeker van dat het wij de tas waren kwijtgeraakt. Toen we naar buiten liepen met papa’s tas liepen we onze ouders tegemoet die ons miljoenen keren hun excuses hebben aangeboden die ik nog steeds moet aanvaarden maar ik moet er nog even over nadenken. Na deze teringzooi waren we het ook allemaal zat dus zijn we naar het avondeten gereden: The Habit burger. Deze was miljarden keren beter dan die gore Dairy Queen van de dag hiervoor. Na het eten zijn we naar het hotel gereden om alle koffers her in te richten en te gaan slapen. Doei xxx Shiv