Dag 8; Six Flags Great Adventure (1ste poging)

23 juli 2022 - Philadelphia, Pennsylvania, Verenigde Staten

Laat ik deze blog even beginnen met een mopje, doe is gek! Kennen jullie die mop van de Badloedes die naar Six Flags gingen? ZE GINGEN NIET. Nou leuk verhaal vandaag guys. In de ochtend ging alles op schema. Netjes allemaal vroeg opgestaan gebaad en snel de deur uitgegaan onderweg naar Six Flags. Na een uur rijden aangekomen om 10:32 bij het park. Wij zijn in de rij gaan staan om het park in te gaan en konden van buiten het hek alle achtbanen alvast bewonderen. Ook hebben Ger en ik geprobeerd om ons de afgelopen dagen mentaal voor te bereiden op Kingda Ka (hoogste en snelste achtbaan van Amerika) Na een tijdje in de rij gestaan te hebben kwamen we erachter dat de rij helemaal niet bewoog. We stonden daar tantu lang in de hitte en dit allemaal om 1,5 uur later te horen van het personeel dat er geen stroom was in het park en het park dus momenteel niet geopend kon worden. Dit zou duren tot 13:30 dus papa was geïrriteerd en zou ons echt niet nog 1,5 uur daar in de hitte laten wachten dus zijn we even ergens anders gaan lunchen. Sorry, ik bedoelde niet zomaar ergens. We hebben het nu wel over PANERA!!! Ger en ik hebben EINDELIJK weer onze mac n cheese kunnen chappen. En het was zo yummy alleen heb ik persoonlijk iets te snel gegeten waardoor ik misselijk werd lol. Mama had broccoli cheddar soup die ook erg prettig in de mond proefde en papa had tomato soup (traditie) Oh shit ik was bijna vergeten te vertellen wat we hebben gedaan voordat we naar Panera gingen. We zijn eerst naar Walmart gegaan. De eerste van deze vakantie!! Nu hadden Ger en ik eindelijk het gevoel dat we echt op vakantie zijn. We hebben hier vooral snacks gekocht (cantaloupe, chips, Hawaiian Punch en cranberry juice) anyways, na het eten rond 13:30 zijn we terug naar het park gereden om te horen dat het park dicht zou zijn tot 16:00 maar dit vond papa echt belachelijk dus zijn we maar weggegaan. Om ons te troosten dat we de hele ochtend hebben weggegooid zijn we maar gaan shoppen. Jullie weten inmiddels allemaal dat ik een geld uitgeef ziekte heb dus jullie kunnen niet verbaasd zijn als ik nu zeg dat ik wel een beetje veel heb gekocht weer. Een heel setje bij Nike en een paar schoenen. Ook mama is lekker geslaagd bij Micheal Kors en Tommy Hilnigger. Papa is geslaagd bij Calvin Klein en Gereny was de hele tijd boos omdat hij niet in winkels kon gaan om voor hem te kijken. Dit omdat mama haar creditcard in het hotel was vergeten en alles met papa’s pasje betaald moest worden. Papa kon zich helaas niet splitten in tweeën en was de hele tijd bij mama. Ger heeft vandaag dus niks gekocht. Twee uurtjes later was het helaas al tijd voor ons om te vertrekken. Ons restaurant Zou dicht gaan om 20:00 en we moesten nog 1,5 uur rijden. In de auto zijn we even voor de gein de Six Flags site gaan checken waar heel groot stond dat het park vandaag überhaupt niet opent. Wat waren wij blij dat we daar niet zijn gaan wachten en dat we gewoon ons eigen ding zijn gaan doen. Om 18:30 eindelijk aangekomen bij Shady Maple. Het amish buffet waar we na vele jaren weer naar mochten terugkeren. Toen we aankwamen moest papa dik een kwartier in de rij staan voor een tafel dus zijn mama, Ger en ik even in de grote winkel onder het restaurant gaan kijken. Niks leuks gevonden maar wel lekker tijd kunnen doden. Na een kwartiertje is ons een tafel aangewezen en konden we aanvallen. Het eten was even lekker als velen jaren terug en ik heb maar liefst TWEE hele borden op. Papa heeft weer genoten van zn fried chicken  briketten en roast beef en ook mama en Ger hadden lekker gegeten. Na het eten hoefden we maar een uurtje terug te rijden naar het hotel. Onderweg hebben Ger en ik voor het eerst in ons leven vuurvliegjes gezien. Ik ga niet voor je liegen, dit was zo kapot mooi. Echt duizenden vuur vliegjes in de hoge grassen langs de weg. Het leken net mini Tinkerbelletjes. eenmaal in het appartement aangekomen heb ik nog even met Dirk gebeld om een mini shopping haul te doen voordat ik naar bed ging:)
Deze dag was anders gelopen dan gedacht maar nog steeds erg leuk. Rond middernacht hebben we allemaal onze oogjes dichtgedaan en hopen dat we morgen eindelijk naar Six Flags kunnen!!