4 drukke Disney dagen.

26 juli 2015 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Heey people, ik ben er weer. Een tijdje weggeweest zodat mn pa ook kon schrijven. Ik ga nu vertellen over de hoogte en diepte punten van ons Disney-avontuur.

*Dag 1; Disneyland Park
Hoogtepunt: Toen oom Glenn Tante wen Voor het kasteel ten Huwelijk vroeg (met het billenkussentje dat we kregen voor Fantasmic op een goede tweede plaats).
Dieptepunt: Reggella die het aanzoek niet zo waardeerde en mama Ennie een klap voor haar gezicht gaf toen ze haar probeerde te feliciteren.

*Dag 2; Disney California Adventure
Hoogtepunt: Het luxe etentje in Carthay Circle, gevolgd door de show World of Color.
Dieptepunt: Mijn tas rook naar rotten egg omdat ons Mac ontbijt de hele dag in mijn tas heeft gelegen.

*Dag 3; Disneyland Park
Hoogtepunt: De vuurwerkshow bij het kasteel en Reggy die in de bibbedy bobbedy boutique werd omgetoverd in prinses Anna-Reggella.
Dieptepunt: Papa's telefoon is gejat.

WARNING: je kan me vader niet bereiken want zijn telefoon is gajat!!!

*Dag 4; Downtown Disney
Hoogtepunt; de beertjes die we zelf hebben gemaakt en aangekleed bij Built a Bear
Dieptepunt; dat we de heerlijke burgers bij Slaters 50/50 maar voor de helft op konden omdat ze zo BIG waren (en oom Glenn die de autosleutel kwijtraakte, maar die heeft hij inmiddels weer gevonden :)

In de avond van de laatste dag zijn we aangekomen in San Diego.

1. Suzy Wirjopawiro:
    27 juli 2015
    Wouw een dag met alles erop en eraan. Onthoud je de dag van het huwelijksaanzoek nog beter

Nu beter oppassen met spullen hoor

Win en Suzy
  2. Fam Sas:
    28 juli 2015
    De 1e dag Disney heb ik heel anders ervaren. Ik moet alles nog verwerken. Ik was aan het zweven
    En nogsteeds als ik eraan denk dan krijg ik kriebels en koet ik poepen