Dag 27, 3 augustus 2017, Van Houston naar Schiphol

6 augustus 2017 - Den Haag, Nederland

Vanochtend zijn we vroeg vanuit het hotel vertrokken om een kleine 10 minuten later op het vliegveld aan te komen. Zoals gebruikelijk hebben de mannen eerst de vrouwen en de bagage bij de juiste vertrekhal gedropt om daarna de auto te gaan inleveren bij het verhuurbedrijf. Dit ging allemaal voorspoedig. Toen Ger en ik weer terug waren bij de anderen hebben we ingecheckt. Onze bagage mocht allemaal mee (hoera), zoals altijd was het bij het wegen weer met de hakken over de sloot. Om te ontbijten zijn we met een trammetje van onze gate D naar gate B gereisd. Shivana wilde heel graag nog een keer Whataburger. Al gingen we niet met de boot, we hadden zeeen van tijd dus dit kon makkelijk. Ger en ik hebben op de foodcourt Panda Express gegeten en Shivana dus een Patty Melt bij Whataburger, Ennie had niet zo een trek en nam hier en daar een hapje van ons eten, ook van de Paty Melt nadat ik deze helemaal baconvrij voor haar had gemaakt. Over de vlucht niet zo veel te melden. Deze ging heel voorspoedig, al om kwart voor zeven landen we een half uur te vroeg op Schiphol en om kwart over acht stapten we met de bagage in de auto, Shivana en ik dan. Ennie en Ger waren met de trein naar huis omdat we niet met alle bagage meer in de auto pasten. Helaas heb ik ook nog verloren van de NS want Ennie en Ger waren eerder in Den Haag dan ik. Ons huis stond er nog en we waren best blij het weer te zien.

Het is nu zaterdagavond en we zijn allemaal nog steeds aan het bijkomen van de reis, jetlag nak oenoe...Maar het was het weer meer dan waard, we hebben allemaal enorm genoten van het reusachtige, veelzijdige, adembenemend mooie, gastvrije en natuurlijk smakelijke Texas met als toetje het swingende N'awlins.

Goodbye Yall!!!!!!!

P.s. In Texas hebben we tumbleweed gezien.

1. Win:
    13 augustus 2017
    Is Ennie niet extra gecontroleerd op een BOM!?