Dag 13; Myrtle Beach

28 juli 2022 - Myrtle Beach, South Carolina, Verenigde Staten

Vandaag hadden we weer een leuke dag op de planning. We zijn begonnen met een ontbijt buffet bij Mammys. Het ontbijt was prima te doen maar ik vond het niet geweldig. De pannenkoeken waren wel erg lekker. Het was wel hinderlijk dat we de hele tijd in een lange rij moesten staan als we eten wilde pakken, maarja. Natuurlijk had ik me weer helemaal overgegeten en zat ik bomvol. Na het eten zijn we naar het strand gewandeld, die was toch dichtbij het restaurant. Op het strand wilde papa een parasol en stoeltjes huren maar die waren echt tantoe duur dus zijn we maar ghetto onder de pier gaan liggen, daar was er tenminste schaduw en hoefde we dus niet de hele tijd in de hete zon te liggen. We hadden maar twee strandlakens mee waardoor we niet met zn vieren tegelijk konden liggen dus papa en ik zijn maar het water ingedoken. Normaal hou ik niet echt van zwemmen in de zee maar dit strand was wel leuk. Er waren hele hoge golven en het water was niet echt koud. We hadden het erg leuk dus wilde we Shiv ook  halen maar die had weer eens geen zin om te zwemmen. Papa en ik hebben dus maar met z’n tweeën gezwommen. Na een half uurtje gezwommen te hebben vonden we het wel weer genoeg. Ik ben even gaan liggen en terwijl ik sliep heeft papa langs het strand een wandeling gemaakt. Tijdens mijn dutje werd ik nog gestoord door een politieagente die ons wegstuurde van de pier omdat we daar blijkbaar niet mochten liggen. We moesten ons helaas verplaatsen naar de hete zon. Dat vonden we niet echt prettig maar ik ben verder gaan slapen. Na een uurtje geslapen te hebben werd ik wakker en was papa nog steeds niet terug. Hij bleef zo lang weg. Shiv en ik werden een beetje ongerust. We dachten dat hij verdronken was ofzo (haha). Daarna is mama hem gaan zoeken maar ze kon hem niet vinden, toen vond ik het iets minder grappig want ondertussen was ik ook een beetje misselijk geworden en was het al tantoe heet, ik vond het dus wel weer mooi geweest en wilde graag weg. Na een tijdje kwam papa eindelijk terug. We hebben snel onze spullen ingepakt en zijn weggegaan. We hebben nog even gedoucht op de boulevard en zijn daarna gaan wandelen langs alle winkeltjes. Papa zocht nog een magneet van Myrtle beach. Die hebben we kunnen vinden in een van de grootste souvernierwinkels die ik ooit gezien heb. De winkel had ongeveer zes verdiepingen, we zijn alleen niet overal gaan kijken want daar hadden we niet echt zin in. Later kwamen we nog een jibbit winkeltje tegen en Shiv kon het niet weerstaan om nog wat jibbits te kopen, voor me mezelf had ik toen ook nog maar twee gekocht. Tijdens het afrekenen hoorde de kassamedewerker ons praatte en vroeg hij aan ons uit welk land we kwamen. We vertelde dat we uit Nederland kwamen en hebben daarna nog een kort gesprekje met hem gevoerd. Hierna zijn we weer teruggekeerd naar de auto en waren we klaar voor een Milkshake van Crazy Mason. We hadden twee Milkshakes. Voor mij koekjes mikshake en voor papa coffee. Het waren niet zomaar milkshakes, maar het waren freakshakes en ze waren versierd met Koek/snoep/gebak en de mok waar het inzat mocht je meenemen als souvinir. Mijn milkshake was erg lekker maar hij was iets te zoet, met veel moeite heb ik hem toch op gekregen. Toen de milkshakes opwaren nog even de mokken gewassen en daarna opweg naar captain hook minigolf. Toen we aankwamen konden we al gauw beginnen met golven. De holes waren echt heel leuk en het was leuk gethematiseerd met schepen, watervallen en natuurlijk captain hook. We speelde twee rondes. De eerste ronde "lost boys" had Shiv gewonnen en de tweede ronde "captain hook" had mama gewonnen. Ik had twee keer verloren maar dat deed ik natuurlijk expres voor de zelfvertrouwen van de andere (hihi). De volgende keer in Helen laat ik ze zien wie de echte minigolf pro is. Na 2,5 uur minigolven waren waren we wel toe aan het avondmaal. We hebben vandaag avondgegeten bij Tasty crab house. We hadden een seafood boil met natuurlijk krab, garnaal, worst, aardappelen,
maïs en ei. En het had een heerlijke kruidenmix. We hebben echt genoten van het eten, vooral Shiv. Ik heb haar nog nooit zo veel zien eten en ik had niet verwacht dat er zo veel eten in dat korte lichaam past. Ze was zo fanatiek aan het pellen dat ze gewoon een tactiek had bedacht hoe ze het meeste vlees uit de krab kon krijgen. Ik was al snel vol wat ik normaal niet gewend ben maar ik heb er wel van genoten. Na het eten zijn we naar nog naar Walmart gegaan om Chips voor Shiv te zoeken en neusspray voor papa maar ze hadden het allebei niet. Ondertussen kreeg Shiv ook bultjes op haar vingers vanwege haar kraballergie Daarna maar zonder iets gekocht te hebben weer naar het hotel gegaan. Mama en papa wilde nog naar ross gaan maar die was al dicht dus zijn we met zn alle naar de hotelkamer gegaan. Toen nog even onze darmen geleegd en gedoucht en daarna weer lekker ons bedje in gekropen.