Dag 12; Van Virginia Beach naar Myrtle Beach

27 juli 2022 - North Myrtle Beach, South Carolina, Verenigde Staten

Vandaag weer lekker rijen rijen rijen in ons wagentje. Een rit van maar liefst 5 uren lang naar Myrtle Beach, South Carolina. T’is maar waar je zin in hebt pa. Gelukkig hebben we dit wel in etappes gedaan.
Eerste etappe (2,5 uur):
- Ik heb lekker een film gekeken (Sing 2) hele leuke film, echt een aanrader en ook nog family friendly. (Ik heb wel een beetje gehuild tijdens die film);
- Ger heeft de volle twee uur geslapen met Dirk’s hoodie als kussentje (lekker cozy);
- Na mn film heb ik het huilen even voortgezet omdat ik mn vriend toch wel een beetje heel veel meer mis dan ik oorspronkelijk had gedacht. Heb uiteraard wel heel dramatisch uit mn raam gestaard tijdens het huilen (main character vibe);
- Daarna dacht ik dat het een goed idee was om alle liedjes te luisteren die Dirk en ik altijd samen luisteren (would not recommend, zware afrader zelfs);
- Ook filmpjes en foto’s van ons kijken heeft niet geholpen en hebben (surprise) mn gevoel van gemis alleen maar erger gemaakt;
- Na 2,5 uur rijden waren we eindelijk eindelijk eindelijk bij het restaurant waar we gingen lunchen: The Skylight inn. Hier hebben we op zich best lekkere chopped bbq pork gegeten. Ik ben niet zo van de pork maar met een beetje bbq saus was het op zich niet walgelijk. Mama had een stuk kip waarvan Ger en ik allebei wensten dat dit onze kip was want die was 10 keer lekkerder. Papa heeft een ongezonde hoeveelheid aan coleslaw gegeten omdat hij beweerde dat deze goddelijk was. Ook de aardappelsalade mocht er zeker wezen.
Tweede etappe (weer 2,5 uur):
- Mama heeft papa wakker gehouden door over van alles en nog wat te praten;
- Ger heeft deze 2,5 uur precies weer geslapen;
- Ik heb hem de laatste helft van de rit gejoined en heb weer is een goeie dagga gegooid.
Eenmaal in Myrtle Beach:
Jeetje wat lijkt dit op Florida zeg. Al die souvenir winkeltjes langs de weg en die beach vibes overal. Eenmaal in het hotel hebben Ger en ik een niet zo frisse duik genomen in het zwembad. Dit omdat het zwembad goor en vervuild was. Tijdens het “zwemmen” zijn papa en mama naar de overkant van het hotel gegaan om Ross, Dicks en TJ Maxx te checken. Toen ze terug kwamen waren Ger en ik allang gedoucht en klaar om uit eten te gaan want we hebben het echt niet lang volgehouden in dat nasty zwembad. Vandaag hebben we gegeten bij Simply Southern Smokehouse. Een buffet met allemaal eten uit the south. Hier hebben wij onder anderen: mashed potatoes with gravy, fried chicken en peach cobbler gegeten. Dit was allemaal best wel heel lekkah. Na het eten mochten Ger en ik een stuiterbal uit de stuiterbal machine. Eerste poging: we hadden allebei een lelijke. Tweede poging: ik had een roze en ik was echt superblij met mn super coole roze stuiterbal dude en Ger had ook een roze stuiterbal (was ie niet zo blij mee) Na het eten zijn we gereden naar Broadway on the Beach. Dit is een beetje zoals Disney Springs en Disney Village met allemaal winkeltjes en restaurantjes. Ook was er een hele pier met een kermis en een reuzenrad of course. Hier hebben wij rondgelopen totdat de vuurwerk show begon om tien uur. Het vuurwerk was prachtig maar de show zelf miste volgens Ger en mij wel muziek. Geen Disney vibes dus. Na de show moesten wij allemaal piesen dus dat zijn we even gaan doen. Toen dat was gebeurd zijn we terug gereden naar het hotel om lekker te gaan slaapie doen.