Dag 18, 25 juli 2017, van Del Rio naar Corpus Christi

27 juli 2017 - Corpus Christi, Texas, Verenigde Staten

Hoi allemaal vandaag schrijft Gereny weer de blog.
We zijn vandaag best vroeg opgestaan omdat we weer lang moesten rijden. We wilden lekker ontbijten in het hotel maar er was niet veel keus en het eten was zoals altijd niet zo lekker dus zijn we maar naar een restaurant in het centrum van Del Rio gegaan om te ontbijten. Toen we waren aangekomen bij het restaurant wisten we al snel wat we wilden eten, ik nam Mac&cheese. Het duurde niet lang en het eten stond al op tafel. Na het heerlijke eten zijn we in het winkeltje van het restaurant gaan kijken, Shivana kocht hier Frida Kaolo (Kallo) sokken. Toen we wilden vertrekken zagen we op TomTom dat de rit 6 uur duurde dus Shiv en ik dachten lekker slapen. Deze rit, die meeviel en 4 uur duurde werden we weer gecontroleerd door de grenspolitie. We waren eindelijk aangekomen in het hotel in Corpus Christi. Het hotel lag aan de overkant van het strand. We gingen inchecken, onze zwemkleding aan doen en zwemmen maar. We hebben ongeveer 2 uur in de warme zee gezwommen en ik vond het heel erg leuk. Daarna gingen we ons klaarmaken voor het avondeten. Het restaurant was maar 4 minuten van het hotel vandaan dus gingen we lekker wandelen. We zagen dat er een souvenirwinkel naast het restaurant was, dus gingen we even een kijkje nemen en raad eens wat we hebben gekocht??? Een magneet. Ik had best wel trek gekregen dus gingen we eten, het eten in het visrestaurant aan zee was super lekker (en er was ook live muziek) ik wou dat jullie er bij waren om het te proeven. Na het eten zijn we naar het hotel gegaan om lekker te slapen maar eerst hebben we nog een avondselfie aan zee genomen.

1. Jacintha:
    29 juli 2017
    Lieve Gereny, zit je ons lekker te maken.Leukerd ben je. Het ziet er heerlijk uit en oma krijgt acuut honger? Het is Zaterdagmorgen 10.30 en ga nu een saaie boterham eten. Verschil moet er zijn. Schatje, veel plezier.