Dag 6; Van New York naar Philly

20 juli 2022 - Philadelphia, Pennsylvania, Verenigde Staten

Nou guys, vandaag heb ik jullie niet heel veel te vertellen. 't Was een echte auto dag. Allereerst na het opstaan heb ik uiteraard (zoals elke ochtend) eerst een uur met mn vriendje gebeld die ik overigens heel erg mis (dit zeg ik alleen omdat ik weet dat Dirk de blog leest) Daarna zijn we klaar gaan maken om het hotel en New York te verlaten. Gelukkig zat onze kamer hoog want wij waren de eerste in de lift met onze drie grote koffers waarna er bijna niemand meer bijpaste wat erg ongelukkig was voor elke hotelgast op lagere etages want wij hielden bijna de hele lift bezet. Eenmaal uitgecheckt hebben we een taxi gefixt. Dit ging eerst een beetje fout omdat de koffers niet in de eerste taxi pasten waardoor we een andere taxi moesten aanhouden. Gelukkig kwam er al snel een wat grotere taxi naar ons toe gereden en konden we snel doorrijden naar het autoverhuurbedrijf in New Jersey. Eenmaal aangekomen kregen we al snel een auto. Dit was helaas een auto met een kapotte achterbak klep die niet goed afsloot. Helaas moesten we deze super moderne Mazda omruilen voor een iets minder moderne Kia Sorento, wat papa helemaal niet erg vind omdat dit één van zn lievelingsauto’s is omdat ie zo soepel rijd en omdat ie veel groter is en dit dus een gratis upgrade naar fulltime SUV was. Nou off we go to the mall. Onderweg naar de mall heb ik oprecht de lekkerste dagga ooit gegooid waardoor ik niks over de rit kan vertellen maar ik gok dat er niks bijzonders is gebeurd, het was ook maar een kwartiertje. Eenmaal aangekomen kwamen we erachter dat dit zeker geen outlet mall is maar wel een hele grote en luxe mall met een pretpark, waterpark, schaatsbaan en ski piste. Van al deze dingen hebben we geen gebruik gemaakt omdat we te druk bezig waren met pijn aan onze voeten hebben van het lopen en shoppen. Dit viel overigens wel tegen want we hebben niet heel veel gekocht. Er was best veel leegstand, waarschijnlijk door de corona crisis (geen corona-steun in de usa). Papa heeft wel een t-shirt en een pet gekocht. Ger en mama hadden niks leuks gevonden en ik heb een paar crocs gekocht en wat snoep bij een hele grote snoepwinkel (Its Sugar) die we altijd even bezoeken als we in Amerika zijn. Deze winkel heeft het gekste snoep. Zo heeft Ger bijvoorbeeld Oreo popcorn gekocht (was niet te kanen) Wel hadden we heerlijk geluncht bij Popeyes. Papa, Ger en ik hadden een spicy chicken sandwich die twee jaar geleden een hele hype was op YouTube en Tiktok. Erg van genoten en zeker de hype waard. Mama had iets Aziatisch met garnalen (surprise surprise) Na de lunch zijn we weer een beetje rond gaan kijken maar iedereen was al foega dus zijn we een paar uur later maar gaan avondeten in de food court. Papa had een burger van Wendy’s. Mama had geen trek en Ger en ik hadden een burrito en een kip quesadilla van Taco Bell en we hadden orange chicken van een of andere Aziaat. Was allebei erg lekker in tegenstelling tot Taco Bell in Nederland wat letterlijk proeft naar poep vergeleken met hier. Na het shoppen zijn we doorgereden naar het appartement. Ook deze rit heb ik weer izjen dagga gezet. Ik word gewoon altijd moe in de auto, ken ik niks aan doen sorry not sorry. Eenmaal bij het appartement aangekomen heb ik eerst zo lekker mijn endeldarm geleegd voordat ik een uur met die klote wifi heb geklooid om vervolgens weer tering lang met Dirkie te bellen (miss you baby xx)
Tijdens dit gebeuren is mama lekker een wasje gaan draaien en heeft ook Ger even de wc getest. Rond 10 uur ‘s avonds in Philly en 4 uur ‘s morgens in Amsterdam hebben Dirk en ik opgehangen na een goeie twee uur aan de lijn (om vervolgens over elkaar te dromen, hoop ik?!?!) en zijn we met zn alle gaan slapen (zijn we toch romantisch onder dezelfde sterren in slaap gevallen ahww).