Dag 20: White mountains national forest

29 juli 2016 - Woodstock, New Hampshire, Verenigde Staten

Oh oh oh wat heb ik een leuke dag gehad. Nadat we vroeg waren opgestaan in het hotel moesten we ook in het hotel ontbijten, waar ik een hekel aan heb :(gelukkig duurde het niet lang en konden we snel naar de volgende bestemming; de White Mountains. Onderweg naar the White mountains zijn we eerst langs de weg gestopt om verse blueberries te kopen en daarna nog even bij dunkin'donuts, eigenlijk om te plassen maar we hebben ook maar meteen geluncht ;) Na de donuts hebben we onze trip voortgezet en na een hele lange weg werd de omgeving opeens supermooi, met veel beboste bergen en dalen om ons heen . Bij de eerste stop kwamen we iets heel leuk en onverwachts tegen. Het was een rivier met rotsen erin. Supermooi om te zien. En....om in te zwemmen natuurlijk. Gereny en ik hadden geen zwemkleding bij ons dus moesten we gewoon zwemmen in ons ondergoed xp man man wat hebben we gelachen en genoten. Eerst voorzichtig huppelend van steen naar steen, maar na de eerste uitglijders waren we zo nat geworden dat het ons niets meer kon schelen en het al snel zwemmen werd. Papa en mama hebben niet gezwommen naar gechilled in het zonnetje op een hele grote steen.Toen we terug kwamen in de auto (nog half nat) had ik het er met Ger over hoe erg we ons neefje en onze nichtjes missen....De verdere rit door de White Mountains duurde toen nog ongeveer een uurtje en bij de mooiste plekjes zijn we nog gestopt om van het uitzicht te genieten, jammer genoeg begon het halverwege te regenen waardoor het wat frisjes begon aan te voelen. We waren vroeg bij het hotel, al om 5 uur en het hotel.....zag er heel ouderwets uit. We zijn daarom maar snel gaan eten bij de Common Man, het eten was er ook echt heel Common. Een doodgewoon bord met aardappelpuree, boontjes en draadjesvlees met jus kregen Ger en ik. Toch was het wel lekker om weer een keer heel gewoon eten te eten. Vooraf kon je in de lounge zelf crackers en kaas pakken, helaas liet papa toen een cracker in de stinkkaas schaal vallen, deze natte cracker heeft hij er toen uitgevist en maar zelf opgegeten, daar keek hij niet heel blij bij. Na het eten was het nog vroeg en zijn we daarom naar Marshall gegaan om een trolley te kopen (is gelukt). Terug in het hotel nog drankjes bij de supermarkt aan de overkant gehaald om daarna weer lekker in slaap te vallen.