Dag 14; Wrentham Premium Outlet Mall

23 juli 2016 - Brockton, Massachusetts, Verenigde Staten

Een hele relaxte ochtend was het zeker, laat opgestaan (zonder wekker) en daarna een rustig ontbijtje bij Panera (tomatensoep mmmm). Ennie raakte al gauw met meerdere locals die ook aan het ontbijten waren in gesprek, en allemaal wilden ze ons tips geven voor de rest van onze trip, welke wij dankbaar in ontvangst hebben genomen. Daarna terug naar ons hotel omdat daartegenover een Sears en een Marshalls zitten, daar met name bij Marshalls weer goede zaken gedaan. Toen zijn we naar Wrentham gereden voor de Premium Outler Mall. Daar hebben zich maar 2 noemenswaardige zaken voorgedaan. 1. Ennie is eindelijk goed geslaagd en 2. De lekkerste versgemaakte limonade ooit gedronken, maar dat mocht ook wel voor 6 dollar. Na de mall terug naar de omgeving van het hotel om daar in de buurt iets moois voor Gereny te kopen (foto's volgen overmorgen) en te eten bij Texas Roadhouse (altijd sappige steaks, rondvliegende pinda's en linedancende serveersters). Om ongeveer 9 uur waren wij terug in het hotel. De kids hebben toen nog gezwommen, Ennie en ik hebben nog een wasje (die niet droog werd in de droger) gedaan. Daarna was het alweer zzzz-time. Morgen naar Cape Cod.

1. Jacintha:
    26 juli 2016