Venice beach & Santa Monica

22 juli 2015 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Het heeft even geduurd maar hier alsnog het verslag van onze 7e vakantiedag. Na een hotelonbijtje in San Louis Obispo vroeg de auto in voor de rit naar LA. Omdat de reis in totaal ongevuur 4,5 uur duurde kwamen we om 2 uur in de middag in Venice aan. Daar hebben we over de boulevard gelaveerd en genoten van alle freaks, weirdo's en straatartiesten. Er was een erg levendige sfeer. Vooral de show van een groep afro-amerikaanse breakdancers/acrobaten maakte veel indruk. Natuurlijk mocht muscle beach ook niet worden overgeslagen (eye candy for the ladies). Na Venice Beach duurde het ritje naar Santa Monica Beach maar 10 minuten. Parkeren was nog even lastig omdat de parkeerplaats op de pier vol was. Nadat we uiteindelijk toch de auto kwijt konden zijn we naar het amusementpark op de pier gelopen. Natuurlijk mochten Gereny en Gianni een ritje in de achtbaan niet overslaan, alvast een voorproefje voor de komende disneydagen. Ook hebben we het eindpunt van route 66 bewonderd. Daarna nog even gewinkeld op de third street promenade waar Shivana erg teleurgesteld was dat haar favoriete winkel "Love Culture" hier niet langer zit. Deze teleurstelling weggegeten met een amerikaans-chinees hapje bij PF Chang. Daarna in drie kwartier naar ons hotel in Anaheim waar we voor een nieuwe verrassing kwamen te staan. De kamer van Glenn en gezin was door het hotel op diezelfde dag geannuleerd, omdat het hotel dacht dat de boeking van een dubbele kamer een vergissing was, wel hadden ze keurig voor beide kamers een aanbetaling op mijn creditcard ingehouden "bastards"! Na een uur (vol excuses) te hebben gewacht en te hebben aangehoord dat het hotel echt volgeboekt was kon er gelukkig toch een kamer worden gevonden. Snel naar bed gegaan, vanaf morgen staan er drie Disney dagen op het programma. Het verslag van deze drie dagen volgt, inclusief de magische momenten die we daar hebben meegemaakt.

1. Win:
    26 juli 2015
    Fc chang? Of was het toch fc Pang☺️. En ja wat een basterds. Hebben ze het goedgemaakt met de bruidssuite?
  2. Jacintha:
    27 juli 2015
    Fijn dat jullie toch daar konden blijven. Vervelend ook voor Shivana haar winkeltje. Bosies ma.
  3. Gerold:
    28 juli 2015
    Nee win en suzy geen bruidsuite, integendeel een kamer met maar 1 bed voor wendy en kids en een slaapsofa voor Glenn.
    Hoi ma, waren wij ook blij om en Shivana heeft nog genoeg andere winkels voor de boeg hoor.