Shopping-day

18 juli 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hello people, deze dag begon in tegenstelling tot de vorige wel goed. Lekker uitgeslapen enzo.....
Dit was de laatste dag in ons hotel dus moesten we uitchecken. Onderweg naar het centrum heeft papa ger besloten om eerst de painted lady's de bezoeken. Dit waren de huizen uit de serie Full house. Ik had dit al gezien maar het bleef mooi. Toen we in het vietnamese restaurant waren viel het zwaar tegen!! Ik vond het echt walgelijk. Gelukkig waren we snel klaar met eten want dan konden we SHOPPEN!!! We hebben niet heel veel gekocht want alles was vrij duur. Het was wel leuk om het centrum te zien, het is namelijk een heel mooi centrum. Na ons centrum bezoek moesteen we 3 uur rijden naar onze volgende bestemming: Fresno. Onderweg zijn we gestopt bij Panera bread. Zoals altijd was het weer heerlijk. Iedereen heeft weer genoten. Na 3 uur kwamen we aan in ons hotel. Half 12 om precies te zijn. Iedereen was doodmoe!! Meteen slapen dus want de volgende ochtend moeten we weer vroeg op om een van de national parken te bezoeken.