Sightseeing San francisco.

17 juli 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Lekker uitslapen was voor ons niet niet het geval vandaag. Iedereen werd al vroeg wakker. Dat was niet erg want dan konden we eerder ontbijten. Eenmaal bij het restaurant stond er een lange rij tot aan buiten. Gelukkig kregen we snel een plekje aangeboden. Ook de service was heel goed. De bediening was zo vriendelijk. We hebben allemaal genoten van het eten, alleen ik had veel last van mijn beugel.....jammer!! Na het ontbijt zijn we even gaan wandelen op fishermanswarf. Alle zeeleeuwen die op het water hoorden te liggen waren weg.....behalve eentje. Arm dier toch :( Bij een van de winkeltjes zijn we allemaal geslaagd in de aankoop van magneten en petjes. Daarna zijn we naar de Golden Gate Bridge gegaan waar we heel veel foto's herbben gemaakt tegen deze iconische achtergrond. Voordat we gingen avondeten hebben we even gereden over de Lombard street. Ik vond het best wel eng, zo'n steile weg. Gelukkig is alles goed gekomen en hebben we mooie plaatjes geschoten. Het avondeten viel niet tegen. In tegendeel, het was heerlijk. House of primerib is vanaf nu mijn lievelings restaurant. Het vlees was zo dat het leek alsof het op je tong smolt. Iedereen heeft verschrikkelijk van het eten genoten. Jammer genoeg sliepen Gereny en Reggella. Gereny was niet zo lekker en Reggy was moe. Na het toetje (combinatie van zijn ijsje en mijn creme brulee) Voelde Gi zich ook niet zo lekker en wilde zijn eten niet langer in zijn maag blijven. Alles kwam er uit :( Eenmaal in het hotel was iedereen moe dus zijn we vroeg gaan slapen. Ik zelfs ongebaad ;-p dus ik ga nu maar even douchen. Tot het volgende blog.