Een vermoeiende heenreis.

16 juli 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hallo alemaal, Shivana hier. We zijn eindelijk aangekomen in The USA Na een vermoeiende reis met heel veel vertraging. Om 3 uur in de nacht werd ik gewekt door pa en ma en werden we opgehaald door een gezellig taxi-busje met de fam. Sastro Onderweg was het heel leuk en hebben we gesproken over wat we allemaal gaan doen deze vakantie. Zelfs Reggy was lekker spraakzaam in de vroege ochtend. Onze eerste reis naar London ging als geplant maar eenmaal aangekomen kregen we te horen dat we 3 uur vertraging hadden. dit was bovenop de 4 uur die we al moesten wachten. Het wachten was voor mij en de rest echt KILLING!!! We verveelden ons echt heel erg. Gelukkig had papa een leuk restaurant waar we zouden ontbijten. Uiteraard hadden de mannen een English Breakfast gegeten en de rest hield het op een burger of een ei. Na dat we hadden ontbeten moesten we weer wachten. Gianni zei: ''ik verveel me zo, maar ik ben blij dat Ger er is want dan kunnen we samen spelen''. Uiteindelijk hebben we een kinderspeelplaats gevonden waar we de rest van de tijd hebben doorgebracht. Ik vond het daar even saai als op de rest van het viegveld want ik moecht niet naar binnen vanwege mijn leeftijd.... :( Gereny, Gianni en Reggela hebben in tegensteling tot mij wel genoten.

1. Fabienne:
    17 juli 2015
    Hoi Shiv en familie, zo zielig, de vertraging en de vermoeidheid. Maar he, jullie zijn allemaal veilig in Amerika aangekomen. Dus kom op jongens..Have lots of Funnnnnnnnnn❤