Yosemite National Park

20 juli 2015 - Gilroy, California, Verenigde Staten

Na alwee een vroeg ontbijtje zijn we naar Yosemite National Park gereden. Eenmaal daar zijn we als eers de berg op gegaan naar Glacier Point. Vanuit Glacier Point overzien wij de hele Yosemite Valley. Hier worden weer behoorlijk wat foto's gemaakt. Vervolgens gaan we weer naar beneden om de vallei in te gaan. Bij een strandje stoppen we om te gaan zwemmen. Helaas begint het nadat we er een half uurtje zijn de donderen. We pakken ons boeltje snel weer om door te rijden, net op tijd om te zien hoe een chinees onze geparkeerde bus aanrijdt. De schade valt gelukkig enorm mee (bijna niets te zien). Na het nemen van foto's en het uitwisselen van gegevens (gelukkig niet in het chinees) kunnen we verder. Nog even naar Yosemite Village voor de souvenirs en wat te eten. Als we dan hebben gedaan rijden we naar Gilroy, onderweg rijden we nadat we de bergen uit zijn langs tal van fruittelers, we zien kersen, aardbeien, avocado's en uiteindelijk vooral veel Knoflook. Gilroy, onze volgende hotelstop, is dan ook Garlic Capitol of the World, en dat hebben we geweten. Elke keer als we buiten kwamen roken we die altijd aanwezige penetrante knoflooklucht. We hebben onszelf dan ook maar snel opgesloten in de hotelkamers, na en zeer smakelijke BBQ bij Famous Dave.

1. EB:
    22 juli 2015
    De knoflooklucht moet voor jullie toch geen probleem zijn?
  2. Jacintha:
    23 juli 2015
    Geluk bij een ongeluk, dat jullie net aankwamen.Prachtige foto's.Liefs ma,oma.