Dag 8, 15 juli 2017, Japanese Tea Garden

17 juli 2017 - San Antonio, Texas, Verenigde Staten

Ola, vandaag een rustige dag. We zijn letterlijk rustig opgestart. Gerold en de kids hebben lekker uitgeslapen. We zijn pas om 10:30 uur gaan stappen. Eerst even voor Gereny langs Dollar Tree en nog "even snel" naar Marshalls en Ross". Inmiddels was het al om 12:30 uur bloedje heet. We zijn hierna naar de Japanese Tea Garden geweest. Wat was het hier prachtig. Ondanks de hitte hebben we toch genoten van de mooie tuin. Hebben we weer prachtige foto's gemaakt. De tuin was niet zo groot, na een uur waren we al uitgekeken. Op de planning stond ook shoppen. Dus zijn we doorgereden naar La Cantera shopping mall. Ook weer zo'n grote mall. Veel gelopen en weer geshopt. Shivana is ook weer gaan shoppen bij Victoria Secret. Maar dat is nog niet alles, want toen we de winkel uitliepen hoorde we ineens een roepende medewerkster onze kant op rennen. Bijna hijgend zei ze: miss you left your purse.....echt weer iets van Shivana he. Ze heeft zeker last van de warmte (Hahaha) of ze dacht dat ze niet meer ging shoppen en haar portemonnee dus niet meer nodig had, wel zonde dan van haar nieuwe leren portemonnee. Maar wel attent van de medewerkster. Na deze wandeling en al dat geshop kregen we best trek. Op het menu van vandaag stond chinees buffet. Hier hebben we weer gesmuld van crablegs, verschillende manieren klaargemaakte garnalen, ossenhaas etc. De kids hebben na het eten genoten van de chocolade fondue en ijs. Het was nog vroeg na ons avondeten, dus hebben we de kids eerst even bij het hotel afgezet om zich op te frissen. Gerold en ik zijn gezellig romantisch naar de wasserette geweest om onze week was te doen. De wasserette was zo schoon, maar het is niet gek ook, want de trommels worden na iedere wasbeurt schoon gemaakt. De wasserette wordt gerund door Aziaten die heel aardig zijn en de hele tijd aan het schoonmaken waren. Ook weer hardwerkende mensen. Na een uur waren onze kleren schoongewassen en droog. Nu kijken of het goed gaat met de kids en of ze dat uurtje overleefd hebben zonder ons. En ja hoor....ze waren heel braaf. Ze waren gedoucht en stonden al ready om naar Walmart te gaan. Uiteindelijk werd het vandaag toch wel een actieve dag. Moe en voldaan vielen we met zn allen om half 1 in slaap.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade