Dag 9, 16 juli 2017, Schlitterbahn

18 juli 2017 - Bandera, Texas, Verenigde Staten

Gütentag menschen, vandaag ga ik vertellen over dag 9. We moesten vandaag vroeg opstaan. Toen we ons hadden klaargemaakt gingen we naar Whataburger om daar te ontbijten. Na het ontbijt gingen we naar het waterpark Schlitterbahn. Toen we waren aangekomen in Schlitterbahn moesten we eerst de kaartjes halen en daarna mochten we naar binnen. Toen we binnen waren gingen we even op de kaart kijken en YES ik mocht overal in. Mama, papa, Shiv en ik gingen in een wildwaterbaan waar je met een band in moest . Shiv, mama en ik vonden het heel leuk maar papa dacht dat als hij zijn bril niet in het water zou laten vallen dat de blog dan saai zou worden dus viel zijn bril in het water, een badmeester probeerde samen met papa papa's bril te zoeken maar ze hadden hem niet gevonden. We liepen naar onze tafel om even wat te eten en papa's andere bril te pakken en daarna gingen Shiv en ik even zwemmen, papa ging toen een zwemhoesje voor zijn bril kopen. Na het zwemmen gingen we met zn allen op de rivier naast Schlitterbahn in een band dobberen oh bijna vergeten te vertellen het water wat ze gebruiken in Schlitterbahn is rivier water en geen chloor water omdat er naast het zwempark een rivier is. Na het dobberen op de rivier gingen we naar de gevonden voorwerpen om te kijken of papa's bril was gevonden en ja hoor daar lag hij. Ik, Shiv, mama en papa met zijn bril liepen naar de bus om naar het andere deel van park te rijden omdat Schlitterbahn in twee parken is verdeeld, ja ik weet het Schlitterbahn is gigantisch groot. Toen we waren aangekomen gingen papa en ik in een waterglijbaan die super eng was, de Master Blaster. We moesten anderhalf uur in de rij staan omdat hij zo Leuk was. Hij heeft zelfs ooit een prijs gewonnen voor leukste waterglijbaan van de wereld. Na die leuke waterglijbaan gingen we naar een golvenbad met extra hoge golven Shiv zei dat aan de linkerkant van het bad de golven hoger zijn dan aan de rechterkant van het bad dus wat doe ik, ik zwem naar de linkerkant van het bad. Door de hoge golven werd ik mee gesleurd door veel water en een band waar iemand in zat en het zelfde gebeurde er bij Shiv. Ik dacht dat ik zou verdrinken maar mijn hoofd kwam nog net boven water, mijn hoofd was een seconde boven water en toen kwam er nog een grote golf over me heen maar gelukkig had een man mij geholpen en kon ik weer veilig naar mama en papa. Toen ik weer bij mama, papa en Shiv was dacht mama als papa's bril in het water viel moet ik mijn bril ook in het water gooien dus kwam er weer een grote golf en weg was mama's bril maar gelukkig had een jongen hem gevonden. Toen we allemaal pech hadden gehad gingen we nog even in een lazy river (de langste van de wereld). Na de lazy river gingen we naar de bus om terug te gaan naar het eerste park waar onze spullen in de kluis lagen. Na het ophalen van de spullen in de kluis gingen we douchen maar eerst wou ik nog een ijsje. Toen ik het ijsje had op gegeten gingen we echt douchen. Toen we allemaal weer fris en fruitig gedoucht waren gingen we naar de auto om naar de drive-inn bioscoop te reiden. Eenmaal aangekomen in de bioscoop hebben we gelijk popcorn en drinken gehaald. De film bogon al snel hij was heel leuk en we keken naar de film Spiderman toen de film was afgelopen was er een pauze voor de tweede film maar iedereen was moe dus hoefden we de film, Wonder Woman niet te zien, die hadden papa en ik toch al gezien. Half slapend reden we naar het hotel, onderweg nog wel even gestopt voor drinken, ijskoffie voor papa om wakker te blijven. In de hotel kamer wilden we niks anders dan slapen dus vielen we allemaal al snel in slaap.

1. Win:
    18 juli 2017
    We kijken uit naar de dag dag pappa 40 is geworden en hoe jullie het gevierd hebben
  2. Jacintha:
    18 juli 2017
    Mijn lieve Ger, wat kan je mooi vertellen. Wat spannend allemaal. Je liet oma wel schrikken hoor. Fijn dat alles goed gekomen is en ook dat jullie Zo genieten.Geen wonder dat jullie gelijk sliepen. Oma wenst jullie nog heel veel mooie dagen.Allemaal voorzichtig en veel liefs,❤️
  3. Gerold:
    19 juli 2017