Dag 8; premium outlet mall en Virginia Beach

18 juli 2016 - Williamsburg, Virginia, Verenigde Staten

De dag begon onspannen met een ontbijtje bij Shortys Diner. De eigenaar, Shorty kwam hier een praatje met ons maken, erg leuk. Alle serveersters waren in shorts gekleed, wat een thematisering.

Na Shortys even naar Ross geweest en vervolgens naar de premium outlet mall. Daar heeft Gereny nieuwe Converse en een spijkerbroek bij Tommy H gekocht. Shivana en ik zijn ook bij Gap geslaagd.

Na het shoppen zou het een uur rijden zijn naar Virginia Beach, echter door een file voor een tunnel (amerikanen kunnen niet ritsen) hebben we er bijna twee uur over gedaan. Gelukkig was Virginia Beach super, wat een heerlijke badplaats. Een mooie brede boulevard, lekker zand en heerlijk zeewater met fantastisch ruige golven om mee te spelen (we deden wie het langst kon blijven staan en gezien mijn volume had ik een ernstig voordeel. Na het zwemmen en douchen nog even gewandeld, naarmate het later werd waren er steeds meer straatartiesten (ala Venice Beach) actief. De auto toen gepakt naar yukai restaurant, waar we tijdens de wachttijd van 25 miniten even een muggenbeetcreme bij de buren (dollar tree) hebben gehaald. Yukai is een asiatisch buffet restaurant, nog nooit zoveel verschillende sushi's gezien en gegeten (hmmm), Ennie weer aan de crablegs en de kids waren weer al snel vooral in de deserts geïnteresseerd.

Met een volle buik zou het een uurtje terug rijden naar, echter was er weer een file voor dezelfde tunnel (had ik al gezegd dat amerikanen niet kunnen ritsen) waardoor de rit dik anderhalf uur duurde. Terug bij het hotel meer dan uitgeput (nadat ook een van de deursleutels het opeens niet meer deed) in slaap gevallen, na de felicitaties van mijn gezin (want het was inmiddels 12 uur) in ontvangst te hebben genomen.