Dag 15 Cape Cod, Provincetown

24 juli 2016 - Brockton, Massachusetts, Verenigde Staten

Wat een fantastische dag vandaag.
Na het ontbijt in het hotel zijn we gaan rijden richting het schiereiland Cape Cod.
De rit zou ongeveer 2 uur duren, maar omdat het zaterdag was en toch heel heel veel Amerikanen niks te doen hebben.... hahaha.... Leek het alsof wij op een warme dag in Nederland richting Scheveningen zouden gaan. Uiteindelijk hebben we 3,5 uur over gedaan, maaaaaaar het was het wel waard.
Gerold heeft zich groen en blauw geergerd aan de amerikanen. Want ze staan regelmatig zonder reden op hun remmen en ze kunnen absoluut niet ritsen. Dus steeds stonden wij in de lange file.
Eenmaal aangekomen in Cape Cod waren we alle ergenissen vergeten. Wat is het hier toch mooi. Erg knusjes!
Wij zijn eerst lekker gaan lunchen en wat we geluncht hebben was weer verrukkelijk. En dat was lobster roll, mmmm yammie yammie. Na de lekkere lunch zijn we met de Dolphinfleet cruise meegegaan om walvissen en dolfijnen te spotten. In eerste instantie dachten wij: dat zal wel, gezien een eerdere dolfijnloze ervaring ooit in Florida. Na een uur varen werden we verwend door een grote familie walvissen.
Wauw wat was dat adembenemend mooi om te zien en mee te maken. Heel veel walvissen in het wild die om en onder de boot aan het rondzwemmen waren. Ze waren zo huge. Het leek alsof ze speciaal voor ons een show gaven. Ze zwaaiden zelfs ook voor ons, hihi. Wij konden er niet genoeg van krijgen. Toen wij terug gingen werden we ook nog getracteerd op een familie dolfijnen, meer dan 50 dolfijnen vlak naast de boot. Prachtig om dit zo te zien. Toen we weer aan land waren, hebben we nog wat rond geslenterd op het eiland. Het leek alsof wij op de gayparade in Amsterdam waren, heel veel gays, maar dat is ook waar provincetown om bekend staat.. Gerold werd uitgenodigd om naar een travestieshow te gaan later in de avond. De reden....misschien dat wat hij aan had.....(hihi grapje, love u schat).
En dan was het tijd voor ons avondeten. Gerold had voor de kids opnieuw een leuke verrassing. Met de kids zijn we naar een drive-in bioscoop gegaan. Toen ze erachter kwamen waar wij waren, waren ze allebei hyper. Na een goede plek gezocht te hebben en goed geparkeerd te zijn met goed uitzicht op het scherm mochten de kids in de achterbak zitten genieten van hun burgers, frietjes, popcorn en vooral van de dubbele voorstelling (Ice Age 4 en Secret life of pets).
Inmiddels was het 23:00 uur en moesten we nog 2 uur rijden richting ons hotel. De kids zijn uitgeput en voldaan in de auto in slaap gevallen. Gerold en ik zijn pas om 02:00 uur ook heel voldaan in slaap gevallen.
Morgen weer op tijd op voor onze wandeling in Boston.