Dag 12 Niagara Horseshoe Falls Canada

21 juli 2016 - Niagara Falls, Canada

Na het ontbijt bij Ihop zijn we gewandeld richting the Horseshoe Falls. Wat was dat een mooie wandeling. De weg er naar toe was vol met touristshops en entertainment a la Las Vegas. Eenmaal bij de niagara river aangekomen liepen we langs de weg vol met mooie uitzichtpunten op de waterval. Overal mooie planten en bloemen. Klein stukje van het park met verschillende kleuren rozen. Op het park kun je heerlijk wandelen en lekker chillen op het gras.
We zijn ook naar het 360 graden theather geweest om de film niagara's fury te zien. Gelukkig kregen we vooraf een poncho (blauw) want we werden weer kletsnat van deze 4D film. Hierna zijn we gelopen naar onze afgesproken niagara cruise met the Hornblower. Dit was fantastisch. Deze boot bracht ons tot vlak voor de waterval. Ook hier met poncho (rood dit keer), want droog bleef je absoluut niet.
Wat een belevenis zeg! Vanuit de boot konden we alles goed zien want we stonden bij de railing aan bakboord.
Hierna zijn wij terug gelopen naar ons hotel om ons klaar te maken voor het avondeten en avondprogramma. Gereny is eerst met Gerold gaan zwemmen. Shivana bleef in onze badkamer zwemmen. Jammer dat het toiletwater was. Zij heeft er zelf voor gezorgd dat gelukkig al gauw de vrouw met de ontstopper dit probleem kwam verhelpen. We zijn trots op haar!
Naar dit vochtige intermezzo zijn we gaan eten bij Mandarin Restaurant. Dit was een chinees buffet restaurant waar zowel de service fantastisch was als elk gerecht even heerlijk.
Na weergeloos te zijn verwend zijn we in staat geweest om zonder hulp van een navigatiesysteem toch ons hotel weer te vinden. Helaas geen kaart van Canada op de Tomtom.
Voor het avondprogramma zijn wij weer terug gelopen naar de watervallen voor een schitterend vuurwerk boven the American Falls. Ook van het kleuren van de wattervallen door lasers hebben we genoten. Daarna heel gezellig door de kermisachtige straten terug gelopen naar ons hotel om daar al gauw uitgeput in slaap te vallen.