Dag 11; van Lancaster naar Niagara Falls

20 juli 2016 - Niagara Falls, Canada

Shivana hierr.
We zijn de dag dus begonnen met een ontbijtje in het hotel. Het stelde niet veel voor. Op het moment dat we weggingen liepen we tegen een Amish gezin op. We hebben een heel leuk gesprek gehad en ze waren heel geïnteresseerd in ons leven in Nederland.Wel heel leuk dat ze een soort van Duits spraken en dat ik ze een beetje kon verstaan. Na een laaang gesprek zijn we uiteindelijk vertrokken naar Niagra falls. We moesten nog ongeveer 7 uur rijden. De weg naar Niagra falls was prachtig. Heel veel groen, water en bergen. Onderweg zijn we even langs de weg gestopt en is papa even gaan slapen. Gereny en ik zijn een film gaan kijken; The Conjuring. Ik vond de film echt supereng en Ger volgens mij ook maar we hebben vannacht toch kunnen slapen. Toen pap wakker werd uit zn middagdutje had hij weer energie om te rijden. Omdat we tante Wendy zo gemist hadden, hebben we maar eerst geluncht bij Wendy's. We hebben genoten van onze burgers met friet!
3 uur later waren we aangekomen bij niagra falls. Voordat we het mochten bekijken moesten we andere slippers dragen. Ze waren echt afschuwelijk lelijk. Maar oke... Toen we beneden in een grot aankwamen werd het erger want we moesten een lelijke gele poncho aan. Deze was nog lelijker dan die sandalen... Het uitzicht in tegenstelling tot de sandalen en de poncho was geweldig adembenemend. Het was prachtig. Ik had nog nooit zo een grote waterval gezien. En we waren super dichtbij en ook nog super nat. Papa en Gereny waren doorweekt. Na deze Cave of the Winds tour hebben we ook nog de waterval van bovenaf bekeken, ook mooi maar minder indrukwekkend dan beneden zien met wat voor kracht het water op de rotsen slaat. Hierna zijn we bij buffalo wild wings lekker gebakken kipvleugeltjes gaan eten, in maarliefst 6 verschillende smaken, de pikante smaken vond ik niet lekker. Ik heb gesmuld van wortel en bleekselderij met ranch en van mijn cheesecurds. Na het eten zijn we na een korte routinecontrole bij de grensovergang, overde rainbowbridge zo Canana binnengereden. Na 5 minuten waren we toen in ons hotel. Morgen zien wij de Canadese kant van de Niagara Falls.

1. Jacintha:
    26 juli 2016