Zaterdag 9 juli 2016: 1e vakantiedag

10 juli 2016

Hello lieve familie en vrienden,

Na een korte nacht, vandaag weer heel vroeg opstaan om ons klaar te maken voor onze vakantie naar de USA.
De kids zijn zonder problemen ook vroeg opgestaan.
Nadat we de auto hebben afgegeven op Schiphol en wij de koffers hebben afgeleverd voelde het echt als vakantie.
Tot nu toe is alles snel en soepel verlopen. We waren ook al snel in Frankfurt. Daar hebben wij ongeveer 50 minuten gewacht voor onze volgende vlucht naar Philadelphia. De reis naar Philadelphia vanuit Frankfurt duurt 8,5 uur .
Nu nog 4,5 vliegen en dan zijn wij er. Ondanks het lang vliegen vermaken we ons wel. Nou ja, vermaken.....
De eerste uren hebben de kids naar muziek geluisterd en films gekeken. Shivana heeft wat musical.ly gemaakt.
Shivana voelt zich nu niet zo lekker. Ze heeft net een paracetamol ingenomem. Hoop dat ze gauw weer beter wordt, zodat ze kan genietend van haar welverdiende vakantie. Gereny is in slaap gevallen. Gerold kijkt een filmpje en ik heb de voortouw genomen om alvast een stukje van onze vakantie te plaatsen. Ik kan toch niet slapen....hihi....
Wij verheugen ons op plaats van bestemming
Dit was het dan voor nu, wordt vervolgt als we er zijn. Dus blijf ons volgen.
Dikke kus en knuffels van ons vieren