Dag 4, 11 juli 2017, Six Flags Over Texas

12 juli 2017 - Grand Prairie, Texas, Verenigde Staten

Halo allemaal ik (Gereny) ga jullie vertellen over dag 4. Vandaag stonden we om 7 uur op en we vertrokken om 8 uur naar een restaurant om lekker te ontbijten, het restaurant heet Mother Daugthers. Na het ontbijt moesten we nog even uitbuiken van het lekkere eten (ik had wentelteefjes en ei met toast) en na het uitbuiken moesten we nog even betalen en toen gingen we eindelijk naar het atractiepark Six Flags Over Texas. Toen we waren aangekomen gingen papa Shiv en ik al gelijk in een achtbaan daarna gingen we in nog een achtbaan, die achtbaan, the Joker, was nieuw hij was heel eng, shiv en ik poepte bijna in ons broek en papa gilde het uit. We vroegen mama om ook in een paar achtbanen te gaan maar ze wilde niet, we bleven door smeken en toen zei ze ja. We gingen met mama in twee houten (kiddy)achtbanen en twee wild waterbanen die niet zo eng waren en in een bobslee die best wel eng was. Na de bobslee namen we een kleine pauze bij Panda Express, daarna ging ik met papa en shiv in twee hele steile achtbanen (Texas Giant en Titan). Ik durfde er eigenlijk niet in maar ik ben er toch ingegaan en toen we er in zaten durfde ik mijn ogen even niet open te doen. Toen iedereen begon te gillen dacht ik even dat we dood gingen maar we leven gelukkig nog. We gingen ook in een wild water baan (ook met mama dus), na de wild waterbaan waren we van top tot teen helemaal nat maar gelukkig waren we snel weer opgedroogd door de hete zon maar toen gingen we naar nog een wild waterbaan (nu zonder mama, want deze vond ze te eng) Aquaman en waren we dus weer helemaal nat. Hierna gingen we om ongeveer om 6 uur een klein hapje eten in het park maar het eten was niet zo lekker (smerig) dus we hadden niet alles op gegeten. We wilden nog een magneet als souvenir kopen maar ze hadden geen eens magneten in de winkeltjes. We gingen naar ons hotel om even lekker te douchen. Na het douchen gingen we avondeten bij Wing Bucket. Toen we bij het restaurant waren kwamen we er achter dat het restaurant in een mall was dus gingen we nog even shoppen. Na het shoppen gingen we eten en we hadden drie smaken kip besteld, een kip met Chinese saus, een kip met pindakaas en jam saus (rara voor wie was dit....) en een pittige kip met taise saus. De stukken kip waren heel erg groot (plofkip in Texas??) dus we konden lekker smullen. Na het eten gingen we naar het hotel en ik viel lekker in slaap in de auto. Toen we bij het hotel waren aangekomen maakte mama me wakker. We liepen naar onze hotel kamer toen we in de hotelkamer waren plofte ik met kleren en al op het bed en sliep al weer. Zo moe was ik van deze actieve maar wel een super leuke dag. Wat heb ik genoten!