Dag 2 9 juli 2017, eerste shopdag

10 juli 2017 - Grand Prairie, Texas, Verenigde Staten

Ongeveer om 5 uur in de ochtend was de familie Badloe al wakker. Behalve Ennie die al om 3 uur wakker was. Ik (Shivana) werd om 5 uur wakker en ben daarna opgestaan om naar de wc te gaan. Ik schrok me dood toen ik mama heel creepy op de badrand zag zitten toen ik binnenkwam. Ik kon niet meer slapen en de anderen ook niet. Na het douchen was het al 7 uur en gingen we naar beneden om te ontbijten. We waren de allereerste die van het ontbijt mochten genieten want alle andere mensen in het hotel sliepen volgens mij nog (luilakken). Na ons ontbijt zijn we naar Ross gereden. Eenmaal aangekomen maakte mijn hart wel even een sprongetje. Ik was weer thuis in de klerenhemel. Het was pas dag 1 en ik ben nu al geslaagd. Later op de dag zouden we naar een mall gaan waar ik zo meer over ga vertellen. Na het shoppen gingen we lunchen in de vleeshemel. De beste bbq tent in Dallas. Pecan Lodge was de naam. Dat het de beste was kon je wel merken aan de rij tot aan buiten. Zelfs blokje om. Gelukkig waren we er vroeg en hoefde we niet heel lang in de rij te staan in het hete weer. We hebben genoten van de Beef ribs, de Burned ends, Spare ribs, Sausages, Brisket, Fried okra's en de Mac and cheese die vooral door Gereny werd gegeten. Toen onze buik vol zat zijn we doorgereden naar de mall. Het was buiten superwarm terwijl de mall niet overdekt was. Zelfs papa (die niet van winkels houd) was steeds in de winkel vanwege de airco die ons verkoeling gaf. Ik ben geslaagd bij: Papaya waar ik een super schattige jumpsuit heb gekocht. Ook ben ik geslaagd bij: Nine West waar ik een paar schattige hakschoentjes heb gekocht en laten we het maar niet hebben over wat ik allemaal bij Ross heb gekocht anders zijn we morgen nog niet klaar. Gereny is geslaagd bij Dippin' Dots, bij de fidget spinner kraam en bij Target waar hij een grote Pokémon box heeft gekocht. Na het shoppen zijn we terug naar het hotel gereden zodat Gereny en ik nog even konden zwemmen voordat we gingen avondeten. Die frisse duik hadden we wel echt nodig met het hete weer. Uiteindelijk was het zo heet dat we geen zin meer hadden om te zwemmen. We gingen naar boven om ons klaar te maken voor de kiphemel. We gingen naar Babe's Chicken Diner House. Iedereen heeft genoten van de fried chicken. Papa miste de sambal van het Ei. De sfeer binnen was echt cozy. Er waren lichtgevende neon borden opgehangen in de lucht en het leek alsof we in een woonwijk zaten te eten. De sides waren ook om van te genieten. smeuïge gravy voor over te kip heen, lekkere mais en Gereny's lievelings: aardappelpuree. Na het eten bood de waitress ons nog een toetje aan maar we zaten allemaal bomvol en we waren allemaal moe. Gereny en ik waren in de auto in slaap gevallen. Toen we in de hotelkamer waren kwam ik erachter dat mijn telefoon nog in de auto lag dus ik mijn half slapende hoofd mijn telefoon halen...pfffff. maar uiteindelijk kon ook ik lekker in in mijn bedje ploffen en lekker slapen.

1. Michelle:
    10 juli 2017
    Ben benieuwd naar jullie nieuwe aanwinst.
    Maak ons maar gek met al t lekkere eten en de stopping malls
  2. Jacintha:
    11 juli 2017
    Lieverds, heerlijk genieten zo. Denk aan jullie. Liefs en knuffels van ma, oma.
  3. Fam Sas:
    11 juli 2017
    je moeder zat gewoon in de badkamer te appen met mij. Te errug dit
    Maar goed... laat eens je nieuwe aanwinst zien en heb je ook aan mij gedacht??