2e vakantiedag (1e shopdag)

11 juli 2016 - Cinnaminson, New Jersey, Verenigde Staten

hoihoi mensjes, Shivana hier ;)
Vandaag heeft niemand uitgeslapen vanwege jetlag en honger. We hadden niets te eten of drinken en we hadden ook geen cash om drinken te kopen. Maarja, je weet zelluf het is crisis. Nee grapje! Nadat iedereen zich had verzorgd hebben we even snel wat gegeten van het ontbijt in het hotel. Het stelde weinig voor maar we hebben wel wat gegeten. Na ons klein ontbijtje zijn we even gaan kijken bij Wall mart. Een puntje is wel dat we niet alleen hebben gekeken maar ook superveel hebben gekocht. Meteen op de eerste dag is iedereen (behalve papa) geslaagd in de aankoop van kleren. Na Wall mart hadden (blijkbaar) nog niet genoeg gekocht en zijn we ook een kijkje bij Ross dress for less gaan nemen. Ook hier hebben we het een en ander gekocht. Toen we eenmaal klaar waren bij Ross zijn we lekker gaan lunchen bij Shake Shack. Ik had een heerlijke hotdog samen met mama met heerlijke cheddarcheese erop. Ook hadden we mijn lievelingsgerecht besteld: cheesefries! Iedereen heeft verschrikkelijk genoten van de maaltijd. Na de lunch hebben we onze calorieen verbrand door flink te wandelen tijdens het shoppen in de mall. Na een lange lange tijd shoppen hebben we heerlijk bbq vlees gegeten bij sweet Lucy. Nu is iedereen doodmoe en gaan we lekker slapen. morgen moeten we weer vroeg op om lekker naar het strand te gaan.
doei xoxo S.

1. Win:
    Lekker mang
  2. Jacintha:
    11 juli 2016
    Lieverd, fijn dat ik je even hoorde. Jammer dat de verbinding niet optimaal was.
    Ik hou jullie reisverhaal bij hoor. Iedere keer weer spannend.
    Ma, oma wenst jullie veel plezier, heel veel liefs en.
  3. Jacintha:
    bossies