Dag 3 atlantic city

12 juli 2016 - Cinnaminson, New Jersey, Verenigde Staten

Hallo Gereny hier:
Toen we waren opgestaan gingen we ontbijten bij cracker barrel.
Het eten was heel lekker.
Toen gingen we door naar het strand.
Het was heel erg heet.
Pappa en shiv hebben lekker op het strand geslapen om bruin te bakken.
Mama en ik gingen lekker pootjesbaden.
En ik heb nog een paar duiken genomen.
Daarna gingen we ook nog even op de boelevaar lopen.
Het bleef nog steeds heel heet maar wel gezellig. Atlantic City is Las Vegas in het klein bij het strand.  We hebben ook nog naar de Mall gelopen.

We hebben lekker geshopt. Ik heb een poloshirt  en een broek gescoord.
En ik heb ook een tshirt en een trui gekocht bij GAP. We hebben ook het beeld van Christopher Columbus, de ontdekker van Amerika gezien.  Na de flinke wandeling in de hete zon en het shoppen kregen we extra trek. Wij zijn toen Italiaans gaan eten bij Carmines. Het eten was super lekker. Papa had pasta besteld met grote garnalen en een grote steak .....mmmmmm.

Nu komt het spannende: na het eten zijn we terug gaan lopen naar de parkeer garage voor onze auto...sjonge jonge jonge....we wisten niet dat het zoeken naar onze auto zo lang kon duren. Ik denk dat wij een uur lang hebben gezocht naar de auto. Het hotel waar papa de auto had geparkeerd heeft twee parkeer garages. Pfffff....en als je niet meer weet hoe er te komen is het wel zoeken en zoeken. We zijn wel honderd keer gelopen en gezocht en gevraagd aan de parkeermedewerkers. De parkeermedewerkers stuurde ons steeds van de ene garage naar de andere en van de ene verdieping naar de andere. Maar de auto konden we maar niet vinden. We dachten echt dat wij de auto kwijt waren. Totdat Shivana met een briljant idee kwam. Ze zei toen: " als wij nou via de ingang van de garage lopen (wat eigenlijk niet mag en dus gevaarlijk was) en van daaruit naar de richting lopen waar wij de auto achter gelaten hadden ( want dat wisten wij met z'n allen nog, maar omdat de garage zooooo grooooot was) kunnen wij misschien de auto vinden. Zo gezegd zo gedaan ( lopen naar de auto was stijl omhoog) en jaaaaaa hoor daar staat de auto dan. Gewoon netjes op ons gewacht. Wat waren wij super blij.  Dan nog een uurtje terug rijden naar ons hotel. Shiv en ik waren zo moe en vielen in de auto al in slaap. We waren ook laat aangekomen in ons hotel.

Dat was me een leuke en spannende dag.

Tot het volgend verhaal maar meer.

Doei, Gereny

1. Fam Sas:
    12 juli 2016
    Zo leuk ger. Ik hoor dat je aan het genieten ben. Groetjes regg en mij
  2. Fam Sas:
    12 juli 2016
    Ik bedoel zo te lezen ben je echt aan het genieten . Wojow
  3. Jacintha:
    13 juli 2016
    Lieve Gereny,
    Wat kan jij leuk vertellen schatje.
    Wat een spannend verhaal met een happy end.Gelukkig maar.
    Goed opletten nu. Zoiets overkomt je maar 1 keer. Maar bij Papa weet je maar nooit. (hahaha, die schat)Liefs en kusjes voor jullie allen van
    oma.
  4. Win:
    13 juli 2016
    Dus jullie waren alle calorieën gelijk weer kwijt. Dat is nog eens lekker uit eten.